This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

VRC Evo Spirit


Hebo Line ben ik het ook mee eens en de gedachtegang van Anthony is om energie te steken in onderdelen die goed presteren maar daarnaast ook voor een langere tijd BLIJVEN presteren.
Dat hij de cilinder niet zou willen tunen ligt denk ik persoonlijk aan de over het algemeen mindere (lees: kwetsbaardere) kwaliteit van de Hebo cilinder. Stel deze loopt na enkele runs vast dan gaat de klant 99% zeker naar zijn tuner om verhaal te halen en mogelijk kosten te verhalen. Om dit gezeik te voorkomen zegt Anthony van te voren al waar het op staat en voorkomt hij ook gezeik achteraf (ik en TS niet en wil dus ook geen oordeel over hem persoonlijk geven met deze reply).

De grondplaat had Anthony in pricipe gewoon moeten weten maar geen optie om dan met goed fatsoen even naar hem terug te gaan en gewoon uit te leggen dat het niet past op de manier zoals hij vertelde... Ik vind het achter andere mensen hun rug om lullen op het forum een beetje kinderachtig, als je het niet met Anthony kan vinden (wat meerdere mensen ervaren) kun je dat naar mijn mening ook op een normale manier tegen hem vertellen en niet met termen als "klootzakken" e.d.
Excusses voor deze offtopic reactie maar het zit me een beetje dwars dat er hier op het forum erg veel over mensen gelult wordt achter hun rug om..

Verder leuk project en ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Succes!
 
@ spasta: om je een plezier te doen heb ik het gevraagd aan vinny antwoord: Met aanpassing aan voorste vario, loopt het recht!

Dit gaat niet altijd werken spijtig genoeg.
Je kan niet bij elke scooter de vario nog verder naar buiten brengen want dan heb je het probleem dat je geen 'tandjes' meer hebt om je kickstart-tandwiel op te zetten.

Maargoed, als het bij uw blok werkt is het ideaal natuurlijk.
 

Ik heb er niet minder dan het volste vertrouwen in
 

We hebben gebeld naar Twins en die beweerde dat we het niet juist deden en dat hij het niet terugnam.
En over dat van achter zijn rug op een forum plaatsen: We hebben het zeker niet onder stoelen of banken gestoken dat we niet gediend waren met zijn service. Van het moment dat hij hoorde dat we belgen waren ging zijn glimlach weg en waren nergens goed genoeg om ergens in zijn ego te passen...

Ik weet dat nederlanders recht voor de raap zijn en dat aprecieer ik ten zeerste, deels omdat ik zelf ook zo ben, maar alles wat je niet verkoopt afkraken?
Ik heb altijd geleerd dat het andere goed is, maar hetgeen je zelf doet beter is.

btw: Moest Hebo echt zo slecht zijn, hoe komt het dan dan het zo goed verkoopt?
 
Het succes van Twins is gewoon te rap en te hoog in hun hoofd gestegen, daarom gaan zij gaan denken dat ze meer geld mogen vragen dan neem nu XSH,

Ok, ze hebben reeds bewezen wat ze kunnen maar daarom moet je niet zo arrogant gaan doen tegnover klanten waar hij al dan niet op neer kijkt...

En dit is niet achter de rug praten, moest hij voor me staan zou ik exact hetzelfde herhalen!!
 
@ spasta: heb toch vertrouwen man

@ devilskull: volledig met je eens. Over dat nederlander-belg gedoe, ik vind eigenlijk dat men niet zo mag redeneren. Zowel nederlanders als belgen hebben zichzelf meermaals bewezen in de scooterwereld. In plaats van tegen te werken, zou men gewoon elkaar moeten steunen. Uiteindelijk hebben we allemaal dezelfde hobby.

@ vince@spirit: hun arrogantie hebben ze nu wel bewezen ja


ZATERDAG 26 APRIL TESTBANK MET SPRINTER @ VRC ! :winner:
 
cette, is er op die remorque nog plaats voe een vogue? we gaan ff doorrijden naar neerpelt he, das noord-limburg

http://www.2dehands.be/peugeot-vogue-41264803.html?locale=all&p=all&user=566162

met de lange zomeravonden in aantocht zal ik me weer buiten kunnen bezighouden ipv nu heel de tijd achter/boven m'n pc en laptop te hangen...
en kheb ier nog mijn buis, M-stuur en paoli-veren van op mijn rcx, tzal nie lang duren eer dattie draait en nie meer legaal is
 
er staan al drie brommers op de remork maar mss kan er wel nog ene bij al hij mijn nafte betaald grtzz
 
er staan al drie brommers op de remork maar mss kan er wel nog ene bij al hij mijn nafte betaald grtzz

dude 4 brommers op die remork :| |( en nog eens na limburg rijden..

mijn scoot moet voor 16u bij mij thuis staan, want om 16u moet ik aanwezig zijn voor opendeurdag van mijn school.

Zal niet lukken denks?
 
ne tis da we gaan gwoon scoots afstellen hij efe zelf remork duis dat hij er ke zelf achter rijdt he
kendet
 
ontopic é gastjes denk nie dat het iemand interesseerd of daje nog plaats ebt op jullie aanhangwagen of de opendeurdag van u school cette
 
@pimpie: lol, wie eeft er de vorige keer zomaar voor zijn plezier ff naar twins en vinnie gecrossed?
en ik kan er inderdaad zelf achtergaan, maar tis omdawwe er al zo dicht bij zijn dak het vraag.

@cette: verslaafd aan school ofzo? ge zijt er echt veel teveel mee bezig :s stuur gewoon zaterdagmiddag een berichtje da jon peter naar tziekenhuis moest ofzo +ralf+

@vince: ge ebt volledig gelijk, maar tis de enige plaats waar dak ze alletwee kan bereiken van kevin ebbek zijn email nie en cette is overdreven veel online ( :| )
 
email van vinny:

Cilinder is klaar. Zit al op blok. Alsook Overrange + ontsteking.

Ik laat morgen wel iets weten hoe ver ik sta morgen.

Maar zaterdag namiddag moet wel lukken.

Mvg,

:winner:
 
Ik hoop echt dat er een leuk vermogen uit je blok komt en dat je je doel behaalt

Ps : vraag misschien eventjes aan een mod om je topic eens op te ruimen ofzo , nu staan er wel erg veel off-topic posts/msn praat in .
 
Ik hoop echt dat er een leuk vermogen uit je blok komt en dat je je doel behaalt

Ps : vraag misschien eventjes aan een mod om je topic eens op te ruimen ofzo , nu staan er wel erg veel off-topic posts/msn praat in .

Ja ik weet het, vanaf nu zal er wel op gelet worden. Ik vind ook dat het nu onoverzichtelijk wordt. Ik contacteer wel eens een mod dit weekend dan
 
Email van VRC:

scoot van pimped staat klaar om te banken, de mijne moet nog wat aan gewerkt worden morgenvroeg.

Beide scoots banken na 19 uur morgenavond, dus waarschijnlijk slechts zondag update met foto's en filmpje.

Grtz
 
na 19u? slaapt die gast dan nooit ofzo?

tis thopen dagge uw 14pk grens haalt e. maar kdenk persoonlijk dat het wel wa hoog gegrepen is om van de eerste keer 14pk eruit te halen.
Ge moogt nog al kunnen rekenen wa dagge wilt, de realiteit is dikwijls anders dan tgeen dat er op papier staat e
 

Normaal is het om 16uur gesloten. Maar wij mogen met ons 2 na 19uur gaan testbanken, tegen dan zijn beide scoots volledig rijklaar. Die gast doet dus expres zijn winkel nog zo laat open. Soms testbankt hij zelfs s'nachts! :W

En de 14 pk moet gewoon gehaald worden, anders ben ik niet tevreden Het is idd een hoge score voor mina verti ac, maar met de max tuned setup moet het mogelijk zijn.

grtz
 
VRC is open voor zijn klanten wanneer die wil.

BTW: kijk naar epc, zij banken ook door na de openingsuren, tenslotte kan je dan rustig banken zonder constant gestoord te worden door klanten die kleinigheden komen halen. (waaronder ook soms de gewone toeschouwers die wat komen geilen op je beestje )

> ontopic: 14 pk zal wat voorbarig zijn, of het moet een piekje zijn. 13pk rond zal al mooi zijn met deze setup voor de eerste bankruns!
>> cilinder is tenslotte ook nog niet ingereden !!


grtz en succes vanavond!
 
ik ben echt zoo benieuwd:#
ik hoop echt dat je de 14 pk haalt.
zal wel een af scootje zijn met je mooie kapjes enzo
grtz