opgestuurd worden? waarom laten ze hem niet daar liggen? je gaat er binnenkort toch naartoe :s
is verzendingskosten gespaard en zo ben je zeker dat er geen deuken gaan inzitten ofzo
zotn motje cameleon ga echt vet staan
en ik moet het dan nog spuiten ook whiiii ge ga er echt content over zijn :+
en abt uitlaatje bijnaa whiii+ralf+ ga echt uniek zijn u scoot .one of a kind scootie dan wil k wel naast u staan op meetings ze :~
Damn nu dacht ik dat je uitlaat was aangekomen
ja kerel ik ben toch benieuwd hoor
Wat jij uit je mina vert weet te krijgen. Ik werd er in ieder geval afgeblazen door me kameraad zijn rox toenEen standaard 50cc met een laser X pro en 12mm etc.... en ik polini evo :7 mhr 70 pijpje , met de evo inlaat en 21mm
Ik zie je op meeting GEEL wel verschijnen neem ik aan...
greets FeleMele :7
bijna abt uitlaatje tuntuntuntun topen da je hem morgen hebt he dan kunde massss foto's zenden aighttstuk of 44887684876448+pippi+
Emailtjuuh van abt
geile twins Pvl rotor om vervolgens door te boeken naar AbT, word echt masterlijk uitstapje..
Ik ga met PiMPED en sjonnie dus word zeker Lauwe shit...Kan niet wachten totdat ik massas foto kan maken van die geile uitlaat
Ik vind het een leuk project, maar probeer bij een serieus project serieuse uitleg te geven..
Zo vinden de oudere users het ook leuk om serieuse projecten te lezen.. en niet zo
Succes verder met je project, ik denk dat het wel goed gaat komen.
Huib...
euhm, sjonnie? hoppelijk heb je het daar niet over mij cette, of ge moogt me jonne velo gaan ze
auto: ja, trekhaak: nee, aanhangwagen (lol @ trekwagen) ja
enkel die trekhaak is dus een probleem
en nee, ksteek da nie op mijn auto, tzal toch nie meer gaan: tzit een remus uitlaat onder en die verspert de weg voor 1 van de draagarmen van de trekhaak