This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

VRC Evo Spirit

opgestuurd worden? waarom laten ze hem niet daar liggen? je gaat er binnenkort toch naartoe :s
is verzendingskosten gespaard en zo ben je zeker dat er geen deuken gaan inzitten ofzo

omdat ik nog eerst een hele tijd moet wachten vooraleer mijn geld gestort zal zijn van mijn vakantiejob, dus kan ik maar binnen 1 maand naar ABT gaan.

En ik heb liever zo snel mogelijk die uitlaat in mijn handen, dan dat ik er nog een maand moet op wachten om hem dan te zien. -:- Kvind het al erg genoeg dat ik er vol ongeduld 2 weken op moet wachten !

Grtz
 
remleiding

blauwe uiteinden werden gespoten in het zwart.




Ook heeft ABT me laten weten dat de uitlaat nagenoeg klaar is, ik heb hen mijn adres doorgestuurd via e-mail, en ze zullen de uitlaat nog voor het einde van deze week versturen.

Hopelijk heb ik hem dan ergens in het begin van volgende week :winner: :W
 
Last edited:
mini update:

volgende week ga ik een geile cameleon paint regelen aan een voordelige prijs :winner:

deze bestaat uit een basis van donker violet + een diepblauw + een gouden schijn + mica glitters

grtz

edit: geld voor de lak is overgeschreven, morgen zend de verkoper de lak op :winner:
 
Last edited:
zotn motje cameleon ga echt vet staan
en ik moet het dan nog spuiten ook whiiii ge ga er echt content over zijn :+
en abt uitlaatje bijnaa whiii+ralf+ ga echt uniek zijn u scoot .one of a kind scootie dan wil k wel naast u staan op meetings ze :~
 
zotn motje cameleon ga echt vet staan
en ik moet het dan nog spuiten ook whiiii ge ga er echt content over zijn :+
en abt uitlaatje bijnaa whiii+ralf+ ga echt uniek zijn u scoot .one of a kind scootie dan wil k wel naast u staan op meetings ze :~

thx kevje tga massas een eer zijn voor naast uw scoot te staan op meeting kan echt nie wachten tot de mijne klaar is, met cameleon lak en abt uitlaat

grtzz -:-
 
mini update: emailtjuh van Aad (ABT)

Hoi,

De uitlaat is zaterdag verstuurd.

Mvgr,

Aad

Nu iedere dag vanaf 2 uur s'morgens al aan mijn voordeur zitten wachten op de postbode hahahaha 9||6
Uitlaat en cameleon lak zullen ongeveer bijna op dezelfde dag geleverd worden normaal gezien :winner:

Ik laat jullie het wel weten als ik 1 van beide ontvang

grtz!
 
ja kerel ik ben toch benieuwd hoor

Wat jij uit je mina vert weet te krijgen. Ik werd er in ieder geval afgeblazen door me kameraad zijn rox toen Een standaard 50cc met een laser X pro en 12mm etc.... en ik polini evo :7 mhr 70 pijpje , met de evo inlaat en 21mm

Ik zie je op meeting GEEL wel verschijnen neem ik aan...

greets FeleMele :7
 

jammer genoeg zal hij niet klaar zijn tegen geel wel tegen tuning's for all daar zal ik met de sprinter aanwezig zijn!

en ik ben zelf benieuwd wat het eindresultaat zal zijn :W

grtz
 
bijna abt uitlaatje tuntuntuntun topen da je hem morgen hebt he dan kunde massss foto's zenden aightt stuk of 44887684876448+pippi+
 
bijna abt uitlaatje tuntuntuntun topen da je hem morgen hebt he dan kunde massss foto's zenden aightt stuk of 44887684876448+pippi+

Emailtjuuh van abt

geile twins Pvl rotor om vervolgens door te boeken naar AbT, word echt masterlijk uitstapje..
Ik ga met PiMPED en sjonnie dus word zeker Lauwe shit...Kan niet wachten totdat ik massas foto kan maken van die geile uitlaat

Ik vind het een leuk project, maar probeer bij een serieus project serieuse uitleg te geven..
Zo vinden de oudere users het ook leuk om serieuse projecten te lezen.. en niet zo


Succes verder met je project, ik denk dat het wel goed gaat komen.

Huib...
 

Ok, je hebt daar wel een punt ja Zal er op letten

en NATUURLIJK komt dit goed, ... :s

grtz
 
Last edited:
euhm, sjonnie? hoppelijk heb je het daar niet over mij cette, of ge moogt me jonne velo gaan ze

Ik heb 'sjonnie' niet getypt man. Trouwens, geraken wij nu aan een auto met trekhaak en trekwagen om naar ABT te gaan?
 
Last edited:
auto: ja, trekhaak: nee, aanhangwagen (lol @ trekwagen ) ja

enkel die trekhaak is dus een probleem

en nee, ksteek da nie op mijn auto, tzal toch nie meer gaan: tzit een remus uitlaat onder en die verspert de weg voor 1 van de draagarmen van de trekhaak
 

dus betekent dat geen vervoer naar abt? kunt ge een andere auto regelen die wel trekhaak heeft? grtz
 
update :winner:

sinds vandaag ben ik trotse eigenaar van cameleon lak
Deze heet 'Monte Carlo Magic'.

Het is een basis van violet, die verandert naar diepblauw-groen, met aqua korrels en een gouden schijn.

fotos van de lak:
ze zijn wel redelijk onduidelijk, morgen upload ik betere foto's




status achterkap:



status onderkuip:



De kappen worden zo snel mogelijk afgewerkt, om dan de scoot hopelijk binnenkort te laten spuiten

Ik verwacht ook ieder moment mijn ABT uitlaat, hopelijk wordt deze morgen geleverd.

Grtz
 
Last edited:
whaa
cameleon lak ziet er echt zot uit maak de kappen maar snel klaar dat ik ze kan spuiten *D
en hopen maar dat morgen je uitlaat toe komt dan masss update
whaazzzaaaaaaaaaaaaa

+pippi+
 
die auto met trekhaak zal moeilijk zijn, maar you never know e.
maar tis dan wel maar een met 2 zitplaatsen en er gaat geen derde persoon mee dan...