VRC Evo Spirit

Emailtjuuh van abt :)

ik krijg 10% korting als ik alles laat tunen en samenstellen door hen, omdat ik al een op maat berekende uitlaat bij hen kocht.

Dit komt wel een redelijk stuk goedkoper uit dan bij VRC...

Het blok gaat dus wss naar ABT dankzij vervoer van een kameraad. (devilskull hier van op het forum)
natuurlijk moet ik nog eerst een PVL ontsteking aanschaffen, het laatste nodige onderdeel!:winner:

Grtz! :)

Edit: Als we binnenkort dan op weg gaan naar ABT (lees: met 2 vrienden), maken we eerst gezellig een tussenstopjuh bij twins om daar een geile twins pvl ontsteking te kopen :winner: :) Daarna zetten we onze weg verder naar ABT :)

Dat wordt een plezant daguitstapje voor in de april-maand ;)

Last edited:
haha, tzal weer wat worden, ik metal, gij techno en kevin (pimped van op SB voor de niet-kenners :p ) hiphop...

anyway, tzal wel in het weekend moeten gebeuren he, zaterdag of zondag kan mij niet schelen, maar kga geen dag verlof nemen om ff doodleuk naar nl te rijden :p
tenzij je op een donderdag gaat, dan heb ik toch les, dus kan ik een dagje slapen wel laten vallen :z

haha, tzal weer wat worden, ik metal, gij techno en kevin (pimped van op SB voor de niet-kenners :p ) hiphop...

anyway, tzal wel in het weekend moeten gebeuren he, zaterdag of zondag kan mij niet schelen, maar kga geen dag verlof nemen om ff doodleuk naar nl te rijden :p
tenzij je op een donderdag gaat, dan heb ik toch les, dus kan ik een dagje slapen wel laten vallen :z

tuurlijk in het weekend. En gij gaat idd moeten rijden, want kben juist gebuisd voor mijn praktisch rijexamen :(:(:(:( Kmoest na 4 minuten al terug rijden naar het examencentrum.

Uitslag: gevaarlijke bestuurder, verleent geen voorrang, neemt zelf voorrang als het niet kan, en kan niet achterwaarts in een S-vorm parkeren :(

Tof he

Toch goed voorstel van mij he ;)

Inderdaad! En wat je zegt over die timings klopt idd wel, dus het leek me een goed idee :)

Ik heb vandaag trouwens een jobaanbieding gekregen voor in de paasvakantie, dus er komt weer ferm geld binnen :winner:

Dit zal genoeg zijn om mijn twins pvl ontsteking te kopen, en het blok te laten tunen en afstellen door ABT.

Ik verwacht ook ieder moment mijn stalen remleiding :)

grtz

iemand een voorstel of ik mijn secundaire vertanding ook moet veranderen of niet?

Mijn primaire MHR heeft rechte tanden, maar mijn originele secundaire niet..
Velen laten dit gewoon origineel, en sommige vertellen me dat als ik teveel met mijn vertandingen knoei, ik totaal niet meer zal optrekken.

Wat is jullie mening/ervaring hieromtrent?

Ik had gedacht aan polini secundair, omdat ik hier al goeie dingen over gehoord heb.

thx!! ;)

iemand een voorstel of ik mijn secundaire vertanding ook moet veranderen of niet?

Mijn primaire MHR heeft rechte tanden, maar mijn originele secundaire niet..
Velen laten dit gewoon origineel, en sommige vertellen me dat als ik teveel met mijn vertandingen knoei, ik totaal niet meer zal optrekken.

Wat is jullie mening/ervaring hieromtrent?

Ik had gedacht aan polini secundair, omdat ik hier al goeie dingen over gehoord heb.

thx!! ;)

Je reductiefactor van je vertanding kan je uitrekenen:

(Groot Primair delen door klein Primair ) x (Groot Secundair delen door klein Secundair)

Voorbeeld:

Pri 14/39 + Sec 13/48

Pri: 39 delen door 14 = 2.7857143.
Sec: 48 delen door 13 = 3.6923077.
2.7857143 x 3.6923077 = 10.28

Hoe hoger je gaat des te korter is je versnelling. En je top is dus laag.
Ga je lager in reductiefactor dan trek je langzamer op maar je topsnelheid is wel hoger.

Aangezien je primair al 13/44 is dan heb je met polini maar 3 mogelijkheden:
-->Malossi primair 13/44 + Polini secundair 14/41 = 9.91
-->Malossi primair 13/44 + Polini secundair 15/52 = 9.47
-->Malossi primair 13/44 + Polini secundair 17/40 = 12.50

Last edited:
remleiding

yoo cette

u scoot ziet echt al super vet uit
gaat echt massas vet zijn vo ac project
dan binnekort samen naar abt +ralf+ ga deftig uitstapje zijn .

btw : kheb u remleiding ontvangen gisteren zal ik ze even spuiten int zwart :)

grtzz pimped

@ vince spirit: thx voor de uitleg! ;) vaak hoor ik dat een RF van 10 perfect is voor sprinten, dus dan komt die 9.91 vertanding combo wel zeer aardig in de buurt :W wss binnenkort dan die polini 14/41 kopen he

@ pimped: tuurlijk man, haha wordt echt massas grappig ons uitstapje dan :winner:

@ de papkarre: de scoot wordt toch afgesteld door ABT, dus dat vormt geen probleem :)

Last edited:
tzou ne maat van mij mss meegaan, (brecht, an die gast eie jon Xbox verkocht cette) en ie zou sparen voe wa 'stuff' te kopen :p

anyway, wa gezoek op internet (google maps :p ) leverde als resultaat op dat abt in Huizen ligt, en Huizen ligt vlakbij amsterdam...
en kdacht van ff rap weg en weer te vlammen, maar tzal wrs nie gebeuren, in nl flitsen ze blijkbaar nog graag op de autosnelwegen :( tzal dus een daguitstapje worden 8P

ben vandaag trouwens ook geflitst (6de keer in 7 maanden :p) kdenk 155 op de autostrade, kwas weer in een zotte bui :p in een hoek van 40° de afrit nemen zat er ook bij +ralf+ uitlaat is wel losgekomen en kmoet binnen 8u vertrekken naar brugge :p zal met losse uitlaat zijn :winner:

braaaam, ik weet niet waar jij die info hebt gevonden maaruuuhhh

.....ABT ligt niet in Huizen, maar in Ouderkerk aan den IJssel. :) (kijk op abtuning.nl)

ABT ligt naast Rotterdam, en niet bij Amsterdam wat dus VEEL verder naar het noorden ligt.

En twins is gesitueerd boven limburg. :)

GEEN andere secundaire vertanding steken, zijn er genoeg die enkel 13/44 hebben met 20+ pk en die kunnen het ook gewoon aan de grond houden, dus zal bij u ook zeker wel lukken met wat oefenen

braaaam, ik weet niet waar jij die info hebt gevonden maaruuuhhh

.....ABT ligt niet in Huizen, maar in Ouderkerk aan den IJssel. :) (kijk op abtuning.nl)

ABT ligt naast Rotterdam, en niet bij Amsterdam wat dus VEEL verder naar het noorden ligt.

En twins is gesitueerd boven limburg. :)

staat in mijn post: kheb het van google maps gehaald :p
en laat maar weten wanneer ik mij moet vrijhouden he

Update:

De ABT uitlaat is op de demper na klaar! :o De c30 dempers zijn niet meer los leverbaar, dus komt er een speciale lichtgewicht CNC dragrace demper op :)

Ik krijg ook wat geld teruggestort omdat de c30 demper apart 120€ kost :) Heel correct van ABT dus!

De uitlaat zal dus nog voor het eind van deze week naar mij opgestuurd worden. :winner:

opgestuurd worden? waarom laten ze hem niet daar liggen? je gaat er binnenkort toch naartoe :s
is verzendingskosten gespaard en zo ben je zeker dat er geen deuken gaan inzitten ofzo :p

Back