ja ik heb een 17.5m maar die zit er nog niet op, kunnen jullie me nu advies geven voor een 12mHij wil graag advies gegeven maar dat gaat lastig als jij de ene keer zegt dat je een 17.5 carb hebt en de andere keer dat je de std 12 erop hebt.
Sproeier is een kwestie van rijden en je bougie checken. Gebruik je de std luchtfilter? Zou sowieso groter gaan dan 60, beginnen richting de 70-80 daarna checken. Er zijn overigens genoeg andere topics over de 'beste' sproeier voor een 70cc vivacity.ja ik heb een 17.5m maar die zit er nog niet op, kunnen jullie me nu advies geven voor een 12m
top bedankt voor jullie hulp kga beginnen met sproeier 70Met zo'n tamme mezoly cilinder en 12mm kan sproeier 70 al voldoende zijn. Dus ga gewoon eens aan de slag.
kan ik trouwens vloeibare pakking gebruiken als voetpakking?Met zo'n tamme mezoly cilinder en 12mm kan sproeier 70 al voldoende zijn. Dus ga gewoon eens aan de slag.
kan ik trouwens vloeibare pakking gebruiken als voetpakking?
ik wil gewoon weten waarom het nii zou werkenKoop gewoon een normale verpakking .
dat word al gezegt maar voor de goede orden is vloeibare pakking niet voordelig want dan zit de cil te dicht op het carter plus er kunnen deeltjes afbreken en je lagers aan stront werken. een normale voet pakking is 2 euro doe niet zo beun en doe het op de manier dat het hoort!ik wil gewoon weten waarom het nii zou werken
alle respect, maar je bent een beetje vervelendik wil gewoon weten waarom het nii zou werken
kijk de reden dat ik zo doe is omdat jullie dingen andwoorden waar ik niiet om gevraagd heb alle respect naar jullie toe maar als ik iets vraag op het forum wil ik dat er op die gevraagd gereageerd word en niet iets compleet andersalle respect, maar je bent een beetje vervelend
Wat een onzin .. als een Carter is gesplist , en weer aan elkaar word gezet , word toch ook vloeibare pakking gebruikt ?plus er kunnen deeltjes afbreken en je lagers aan stront werken. een normale voet pakking is 2 euro doe niet zo beun en doe het op de manier dat het hoort!
dus ik kan het wel gebruiken als voetpakking?Wat een onzin .. als een Carter is gesplist , en weer aan elkaar word gezet , word toch ook vloeibare pakking gebruikt ?
Tenminste ... ik gebruik het wel als Carters weer tegen elkaar aan gaan ,
nee, beter van niet .dus ik kan het wel gebruiken als voetpakking?
bedankt eindelijk iemand die reageerd op de vraag en niet over iets anders begintnee, beter van niet .
je heb te maken met : Pasvlakken , oneffenheden worden gecorrigeerd door de kartonnen voetpakking .