Vivacity trekt slecht als hij warm is

Casper_fendt

New Member
Ik heb een Peugeot vivacity snor uit 2007, als hij koud is trekt hij goed op. Maar als hij warm is trekt hij een stuk slechter op.
Iemand die weet waar het aan kan liggen?
 
Advertisement - register to remove this

Sinds wanneer doet dit probleem zich voor?

Een bekend issue met carburateur motoren is dat er met warm en koud weer eigenlijk een andere sproeier gemonteerd moet worden. Mogelijk moet je een maatje kleiner qua sproeier.
 
Sinds wanneer doet dit probleem zich voor?

Een bekend issue met carburateur motoren is dat er met warm en koud weer eigenlijk een andere sproeier gemonteerd moet worden. Mogelijk moet je een maatje kleiner qua sproeier.
Ik heb er net een sproeier 48 in gezet in plaats van sproeier 50 die er eerst in zat, maar hij loopt nu alleen nog maar slechter.
Het probleem heb ik sinds een paar dagen,
Ongeveer een maand geleden liep hij niet meer, toen de vacuümpomp vervagen en toen liep hij weer. Even later niet meer want de carburateur zat niet meer goed vast want de schroefdraad was kapot. Toen heb ik er ongeveer een maand niks meer mee gedaan tot een paar dagen terug. Toen heb ik er een carburateur van een andere vivacity op gezet en ook de spruitstuk pakking vervangen. Met een beetje afstellen liep hij weer goed maar als hij warm is trekt hij minder goed op als koud.
Is misschien de elektrische choke kapot?
 
Back
Top