vivacity trekt slecht op vanuit stilstant

soldaat09

Member
hallo allemaal ik heb een Peugeot vivacity uit 2005 gekocht met brom kenteken nu trekt mijn scooter vanuit stilstant echt niet op, ik moet hem bijna vooruit duwen
iemand tips om dit op te losse?
 
Advertisement - register to remove this

Last edited:
alles is nu nog standaard, op de gele trekveren na
Werkplaatshandboek opzoeken en kijken wat er echt hoort te zijn; terugbrengen naar origineel en opnieuw beginnen.
Post automatically merged:

koppeling en vario dus?
Post automatically merged:


ik heb er vandaag een polini vario in gedaan met een polini vsnaar en heb complete koppeling besteld komt vrijdag binnen ik hou jullie op de hoogte
Ik zou alles maar annuleren en eerst eens goed bekijken wat je echt hebt, ik krijg de indruk dat je nu heel veel probeert op de gok en een vermogen uitgeeft aan iets wat wellicht helemaal niet nodig is. Straks ben je een x bedrag verder en kom je nog niet veel harder dan 45 km/h.
 
Last edited:
koppeling en vario dus?
Post automatically merged:


ik heb er vandaag een polini vario in gedaan met een polini vsnaar en heb complete koppeling besteld komt vrijdag binnen ik hou jullie op de hoogte

Polini ventieldopjes scheelt je ook weer 3km/u in snelheid.. Is toch weer 50G minder massa aanwezig.


Mijn advies, breng het ding bij de sloop. Ga voor je autorijbewijs, dan hebben we weer een zo`n beun topic zonder inhoud minder.

Allemaal zooi kopen en niet eens weten waarom je het gekocht hebt. En afstellen is al helemaal een groot drama..

Als je niet weet wat je doet breng je het ding weg en laat hem na kijken.. Hou het ding origineel en rijd er lekker mee.. Plezier genoeg lijkt me.
 
Back
Top