vivacity trekt slecht op vanuit stilstant

soldaat09

Member
hallo allemaal ik heb een Peugeot vivacity uit 2005 gekocht met brom kenteken nu trekt mijn scooter vanuit stilstant echt niet op, ik moet hem bijna vooruit duwen
iemand tips om dit op te losse?
 
Advertisement - register to remove this

Sws de witte trekveertjes van malossi er (weer) in.

Witte drukveer steken.

En controleren of er wel de juiste maat vsnaar in zit.

Verder ben ik nog benieuwd naar de slijtage van de koppeling en het koppelingshuis.
Dan zou ik daar achteraan gaan.
Met gele trekveren ga je sws niet presteren.
Die drukveer klinkt ook twijfelachtig. Malossi wit zal wss wel succesvol zijn.

Welke maat snaar heb je erin geduwd?
 
hoeveel gram rollen zal ik er in doen? met die witte drukveer en witte trekveren
Met de originele vario, gewoon 9 gram.
Als de uitlaat ontgrenst is kun je lichter gaan.
Iets van 7-7,75.
Met de Polini vario die je gaat steken, geen idee.
Wordt testen.
Overigens zou ik ook eerst even naar de koppeling kijken en de brandstof afstelling nakijken.
 
Wil je best geloven op je blauwe ogen, maar wellicht zie je iets over het hoofd.:grinning:
Tevens voor het zien van slijtage.
En sinds wanneer is die groene drukveer standaard.
Sinds 2005 kan er van alles gebeund zijn aan dat ding.
wat ik kan doen is een standaard complete koppeling met poulie kopen zodat ik zeker weet dat het standaard is
Post automatically merged:

wat ik kan doen is een standaard complete koppeling met poulie kopen zodat ik zeker weet dat het standaard is
want nu je het zegt klopt het wel ik ga er van uit dat het allemaal wel standaard is maar kan ook zijn dat het niet zo is en dan zitten wij nu te klooien met dit,
 
hier het filmpje van de optrek

Je uitlaat klinkt overigens ook niet gezond..

Dat trillend geluid uit je uitlaat heb ik ook gehad.. Was dat gaas van de katalisator helemaal aan het afbrokkelen.. En dan kan het zo zijn dat het de uitlaat afknijpt..

Zou er een andere uitlaat erop proberen, denk dat je oude klaar is.
 
Ja kan, die sito 568 is wel een goede vervanger..

Alleen bij installatie moet je dat sierkapje even demonteren om goed bij de bouten van het carter te komen..

Als die erop zit dan het sierkapje weer terug plaatsen..

Heb die zelf ook gehad en trok ermee wel wat beter van ze plaats.
 
Back
Top