Dan zou ik daar achteraan gaan.Sws de witte trekveertjes van malossi er (weer) in.
Witte drukveer steken.
En controleren of er wel de juiste maat vsnaar in zit.
Verder ben ik nog benieuwd naar de slijtage van de koppeling en het koppelingshuis.
ja da had de vorige eigenaar nog gedaan, ik heb nu een nieuwe polini vsnaar gekocht moet hem er morgen in zetten samen met de polini varioDan zou ik daar achteraan gaan.
Met gele trekveren ga je sws niet presteren.
Die drukveer klinkt ook twijfelachtig. Malossi wit zal wss wel succesvol zijn.
Welke maat snaar heb je erin geduwd?
ik heb het even gevraagd en dit is de maatWss staat er op de snaar nog wel een maat.
hoeveel gram rollen zal ik er in doen? met die witte drukveer en witte trekverenDat klinkt prima.
Met de originele vario, gewoon 9 gram.hoeveel gram rollen zal ik er in doen? met die witte drukveer en witte trekveren
en met brandstof afstelling bedoel je sproeier?Met de originele vario, gewoon 9 gram.
Als de uitlaat ontgrenst is kun je lichter gaan.
Iets van 7-7,75.
Met de Polini vario die je gaat steken, geen idee.
Wordt testen.
Overigens zou ik ook eerst even naar de koppeling kijken en de brandstof afstelling nakijken.
alles is nu nog standaard, op de gele trekveren naCorrect.
Wellicht als je bezig gaat meteen even wat foto's posten van het complete blok.
De carburateur en luchtfilter samenstelling die je erop hebt, de vario en de koppeling.
Wil je best geloven op je blauwe ogen, maar wellicht zie je iets over het hoofd.alles is nu nog standaard, op de gele trekveren na
wat ik kan doen is een standaard complete koppeling met poulie kopen zodat ik zeker weet dat het standaard isWil je best geloven op je blauwe ogen, maar wellicht zie je iets over het hoofd.
Tevens voor het zien van slijtage.
En sinds wanneer is die groene drukveer standaard.
Sinds 2005 kan er van alles gebeund zijn aan dat ding.
want nu je het zegt klopt het wel ik ga er van uit dat het allemaal wel standaard is maar kan ook zijn dat het niet zo is en dan zitten wij nu te klooien met dit,wat ik kan doen is een standaard complete koppeling met poulie kopen zodat ik zeker weet dat het standaard is
hier het filmpje van de optrek
zou ik dan gelijk gaan voor een sito plus uitlaat?Je uitlaat klinkt overigens ook niet gezond..
Dat trillend geluid uit je uitlaat heb ik ook gehad.. Was dat gaas van de katalisator helemaal aan het afbrokkelen.. En dan kan het zo zijn dat het de uitlaat afknijpt..
Zou er een andere uitlaat erop proberen, denk dat je oude klaar is.
Veel te veel toeren inderdaad.hier het filmpje van de optrek
ik heb een complete koppeling besteld op ka parts met standaard drukveer en trekveren is kijken wat die dan doetVeel te veel toeren inderdaad.
Eronder uit die zooi en lichtere trekveren
Als je nier immitatie zooi heb besteld kan het her wel is oplossen. Zijn je trekveren of iets niet kats versleten?ik heb een complete koppeling besteld op ka parts met standaard drukveer en trekveren is kijken wat die dan doet
en moet volgens mij ook een grotere sproeier in zit nu maat 47 inAls je nier immitatie zooi heb besteld kan het her wel is oplossen. Zijn je trekveren of iets niet kats versleten?
Als ik jou was zou ik dat eerst maar is doe . 60+ lijkt meen moet volgens mij ook een grotere sproeier in zit nu maat 47 in