Originally posted by Alexander
Ik heb 1:14 minuten film (opbouw, aanllop, draggen custom show alles dus, burnou contest, testbank runs, 20pk twins run, 18,4 pk ist crew run kortom alles) . Deze zal net als de Klaaswaal Cd a.s.a.p digitaal worden gemaakt en op cd te kunnen worden besteld.
Working on it.
Originally posted by Alexander
Ik heb 1:14 minuten film (opbouw, aanllop, draggen custom show alles dus, burnou contest, testbank runs, 20pk twins run, 18,4 pk ist crew run kortom alles) . Deze zal net als de Klaaswaal Cd a.s.a.p digitaal worden gemaakt en op cd te kunnen worden besteld.
Working on it.
Heeft niemand hier dan een leuke 10/100mbit connectie ofzo zodat we die film daarvan kunnen downen ofzo?Originally posted by Alexander
Working on it.
Originally posted by Vo0
Heeft niemand hier dan een leuke 10/100mbit connectie ofzo zodat we die film daarvan kunnen downen ofzo?
Goed idee trouwens!
KnaPuH said:ja da wil ik ook wel :}