D
Deleted member 682
Guest
Originally posted by Sjoerdyo
Als mensen arrogant doen, is dat een feit...
Nee hoor...!!
Maar goed IK hou er over op, ik erger me er alleen zo aan..
Originally posted by Hugo
Nee hoor...!!
Maar goed IK hou er over op, ik erger me er alleen zo aan..
Ja dat viel mij op, hier komen ze dan misshcien niet helemaal 100% jovel over, en die wheelies vond ik ook net iets te trots, ze zijn wel 'gewoon' verder.Originally posted by Arne@Piaggio
Er is vaak een verschil tussen hoe mensen overkomen op internet en hoe ze in t echt zijn...De jongens van Twins zijn als je met ze praat echt superrelaxed!
Dat had ik eigenlijk niet verwacht...maar t is toch echt zo
Originally posted by Arne@Piaggio
Er is vaak een verschil tussen hoe mensen overkomen op internet en hoe ze in t echt zijn...De jongens van Twins zijn als je met ze praat echt superrelaxed!
Originally posted by Wout
True, maar ook wel logisch, je kan nogal weinig intonatie overbrengen via een ramplank
Originally posted by Arne@Piaggio
Originally posted by hendrik
Dankje, jullie waren ook zeer relaxen gasten.
Het is van ons ZEKER niet de bedoeling geweest om arrogant over te komen,dit was alleen om misverstanden uit de wereld te helpen.
groeten thomas
Ik ben het ook wel met zillion eens, zon gevoel had ik ook, vooral omdat ie heel de tijd wheelies doet enzo, heeft ie iemand eruit gereden dan ff met een wheelie over de finish, allemaal net ff iets te blij.
Maaruh ze mogen cker wel blij zijn met hun prestaties jah, het zijn hele mooie! Maja wat wil je, als je beschikking hebt over onderdelen, tijd, testbank, etc. Dan had ik ook wel wat pk's kunnen scoren.
Maaruh meer zeg ik er niet over, tis knap... Iets minder ermee te koop lopen had van mij wat beter geleken...
Originally posted by Valentino...
Trouwens toen ik 19,5pk uit betatje trok was ik een droeloe en een lamer cq faker die deed alsof ie het allemaal wist...........
Die jongens van twins hebben meer mazzel ,die worden gelijk gepijpt als ze de 20pk halen.........frappant
Jammer dat er zoveel eikels op dit forum zitten.........
Btw de dudes van twins geloofde trouwens wel direkt dat er 19,5 uitkwam(thanx).
greetzzzz valentino:W :W :W
Trouwens toen ik 19,5pk uit betatje trok was ik een droeloe en een lamer cq faker die deed alsof ie het allemaal wist...........
Die jongens van twins hebben meer mazzel ,die worden gelijk gepijpt als ze de 20pk halen.........frappant
Die mannen komen gewoon goed voor de dag met hun spullen,ik vind er nix arrogant aan,gewoon goed hun huiswerk gedaan en geluisterd naar goede tips van onder getekende(en ik ga niet zeggen wat,en ik voel mij hier ook niet superieur onder).
Mooie prestatie,vooral met die 24mm vlakschuif,en persoonlijk denk ik dat er nog wel meer uit kan komen.
greetzzz valentino