Bart Nrg Mc2
Well-Known Member
Ik weet alleen dat die Zip + 50 Evo +/- 120 digi loopt... Van Thomas' Zip heb ik geen idee, wel dat er 20% zwaardere overbrenging in zit, en dat het zwaarder moet...
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik weet alleen dat die Zip + 50 Evo +/- 120 digi loopt... Van Thomas' Zip heb ik geen idee, wel dat er 20% zwaardere overbrenging in zit, en dat het zwaarder moet...
Originally posted by Enrico@nrg
Ik moet er niet aan denken als die R1 op zijn gezicht ging (wat bijna gebeurde ) en in het publiek zou vliegen... Mja dat is gelukkig niet gebeurd..
goede vraag die 1 moet natuurlijk een 9 zijnOriginally posted by Gijshouwen
maare hoe komen ze erbij dat die R1 een 900cc is?
Euh volgens mij klopt dat wel hoor Of 998 cc.. Iig iets met een 9Originally posted by Gijshouwen
Originally posted by Enrico@nrg
Die gast was gek.. Hij vroeg aan Valentino of hij op de bank kon geloof ik..:|
Originally posted by DanceTrend
Euh volgens mij klopt dat wel hoor Of 998 cc.. Iig iets met een 9
Originally posted by Sjoerdyo
Jah dat zag ik ook, toen stond ik erbij, wel kut want daarvoor was dus dnek ikdie sprint, en toen stond ik dus ook bij de bank...
Originally posted by Gijshouwen
Een R1 heeft gelukkig niet zo veel vermogen.......Originally posted by JeroenRs50
Beetje vaag ja hij ging bijna op zijn bek man op dat filmpje te zien.......en hij kan dat ding ook bijna niet in bedwang houden..
\\Originally posted by DanceTrend
Hehe ik vond het haast gewoon eng
Trekt ie met een vette snelheid ff een wheelie, en behoorlijk hoog ook.. Naja zal wel veel ervaring hebben
Originally posted by DanceTrend
Hehe ik vond het haast gewoon eng
Trekt ie met een vette snelheid ff een wheelie, en behoorlijk hoog ook.. Naja zal wel veel ervaring hebben
Ja met dat ding dat van jou was is het nog gevaarlijker Trok jij m ook zo ver in de lucht dan of nog verder? 8POriginally posted by #CARMA#
\\
wheelies zijn makkelijk mits je voldoende pk's hebt en uiteraard koppel in de bocht 8P