Twins @ Almelo

Ik weet alleen dat die Zip + 50 Evo +/- 120 digi loopt... Van Thomas' Zip heb ik geen idee, wel dat er 20% zwaardere overbrenging in zit, en dat het zwaarder moet...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik weet alleen dat die Zip + 50 Evo +/- 120 digi loopt... Van Thomas' Zip heb ik geen idee, wel dat er 20% zwaardere overbrenging in zit, en dat het zwaarder moet...

Wat is de rest van de setup eigenlijk?
 
Die sprint met die R1 was superbruut om te zien! Ze leken zelf even hard te gaan, niet normaal meer. Ik heb datfilmpje nu al 10 keer afgespeeld, kan er geen genoeg van krijgen:p :p 9||6 9||6
 
Last edited:
Polini Evo 50 Tuned
Carters Tuned
19mm DO MHR Team carb [heeft ook Tillotson 24mm, DO 21mm & DO 19mm op gezeten]
Yasuni C20
Polini Evo-krukas zonder spiebanen
Polini Evo-vario
Polini Evo-poulies
Hebo Clutch
HPI-binnenrotor
Kartfilter
Malossi lagers
NGK-bougie [dus geen Denso]
En m00ie rode Champion bougiedop :P
vertanding; geen idee :)
AIM
 
Originally posted by Enrico@nrg
Ik moet er niet aan denken als die R1 op zijn gezicht ging (wat bijna gebeurde;) ) en in het publiek zou vliegen... Mja dat is gelukkig niet gebeurd..

Daarom heb ik samen met Xander gedwongen dat die tweede sprint niet zou doorgaan.... die gast met R1 kwam ook al wheeliend aanrijden op de meeting terwijl er een hoop mensen op de baan stonden en echt achteruit moesten springen
 
Beetje vaag ja hij ging bijna op zijn bek man op dat filmpje te zien.......en hij kan dat ding ook bijna niet in bedwang houden..
 
Originally posted by Enrico@nrg
Die gast was gek.. Hij vroeg aan Valentino of hij op de bank kon geloof ik..:|

Jah dat zag ik ook, toen stond ik erbij, wel kut want daarvoor was dus dnek ikdie sprint, en toen stond ik dus ook bij de bank...
 
Originally posted by Gijshouwen
maare hoe komen ze erbij dat die R1 een 900cc is?


Foutje !!

Patrick was in de veronderstelling dat het een 900 cc was, echter hebben we het voor de zekerheid even gecontroleerd, Het blijkt toch 998cc te zijn!


Even zo snel mogelijk gewijzigd op de site.


Mijn excuses voor de fout.
 
Originally posted by JeroenRs50
Beetje vaag ja hij ging bijna op zijn bek man op dat filmpje te zien.......en hij kan dat ding ook bijna niet in bedwang houden..
Een R1 heeft gelukkig niet zo veel vermogen.......

Maarre wel aardig bruutte prestaties twins.
 
Originally posted by DanceTrend

Hehe ik vond het haast gewoon eng :)

Trekt ie met een vette snelheid ff een wheelie, en behoorlijk hoog ook.. Naja zal wel veel ervaring hebben :)
\\


wheelies zijn makkelijk :D mits je voldoende pk's hebt en uiteraard koppel in de bocht 8P
 
Originally posted by #CARMA#
\\


wheelies zijn makkelijk :D mits je voldoende pk's hebt en uiteraard koppel in de bocht 8P
:D Ja met dat ding dat van jou was is het nog gevaarlijker :P Trok jij m ook zo ver in de lucht dan of nog verder? 8P
 
Die gast met de R1 is een broer van een maat van mij.
Die gast is helemaal gestoord 8P
Kan en durft alles met een motor :P
 
Back
Top