Twins @ Almelo

Het grote probleem vind ik dat iedereen elkaar al jaren lang opnaait door "de grote namen" die verkondigen welke cilinders en uitlaten goed en slecht zijn, en dat piaggio stukken beter dan minarelli is, en hoeveel pk er maximaal te halen is.

En als er dan eens iets origineels wordt gedaan, dan is iedereen gelijk in shock omdat het absoluut niet zou kunnen, want **** zei het al jaren lang.....
 
Zo kun je idd wel een aantal voorbeeldjes noemen (@chat)..
En omdat wij dicht in de buurt van dynojet wonen of zo geloofden we het denk ik toch wel eerder omdat je er zoveel goede verhalen over hoorde.. Mja ik hoor niet bij de gr0te namen en werd dus niet gelooft:p Ach boeiuh idd het is nu duidelijk..
 
Ik zei in mijn post dus ook dat ze met deze topic heel arrogant op mij over kwamen, heb ze in het echt niet gezien. Het blijkt nu dat ze in het echt helemaal niet arrogant zijn, nou, oke :)
 
Originally posted by Sjoerdyo


Waarom quote je nou mij... Ik ben het dus wel aaredig met Zillion eens, niet helemaal want zoals ik dus al zei: ik vond ze verder ook heel normaal overkomen, en ze leken me ook niet arrogant. Heb ik nou al paar keer gezged :|

Ennuh zoals Bart al zei; daarom geloofde men jouw dus niet zo snel, en wat ook nog een reden is, is dat dnek ik veel mensen zon waarde van + 17 niet kende. Vooral niet van Mina, maja, dit is dus verder niet iets waar ik ook achter sta ofzo ik evalueer alleen beetje, ga dus niet lopen zeuren ofzo...

het was niet persoonlijk bedoeld sjoerdje.....
en laat het mina pia verhaal nu maar achterwege,want das gewoon klinklare onzin.
er wordt iig weer aan beta gewerkt......hehehhe
misschien in klaaswaal dat ik hem bij heb.....misschien(dan maar zonder kappen).
nog een pk-tje of twee erbij misschien....
laterzzzz Valentino
 
Ik wil toch nog even reageren omdat ik het idee heb dat we de verkeerde kant op dreigen te gaan:

1: Valentino is een vakman met gezond verstand van zaken ( ik denk dat ons denken op ongeveer dezelfde golflengte zal zitten )

2: Scooterhooligans zijn in mijn ogen nooit mijn " tegenstanders" geweest, integendeel zelfs, mocht ik ze ergens mee kunnen helpen dan zal ik daar geen nee tegen zeggen. Voor de eerlijkheid vind ik het wel leuk dat ik ze een poepie heb kunnen laten ruiken.

3: mocht er iemand komen die ons met vermogen voorbij gaat, dan juich ik dat toe, maar het zal tevens een drijfveer zijn om weer aan het werk te gaan. Als we hier onder elkaar sportief mee om kunnen gaan, dan leidt dit tot gezonde concurrentie en dus hogere prestaties.

In de sport moeten we sportief zijn, en niet mensen proberen tegen elkaar uit te spelen.


dudes: KEEP DOING THE GOOD WORK AND FORGET THE SHIT !!
 
whoeiz. goed gesproken :W

En Valentino, veel mensen (waaronder ik) waren verbaasd toen we de grafiek van de Beta zagen. Dit vanwege het hoge vermogen met een std. EVO70 dit zie/zag je nl. niet veel. Mensen die riepen: faker, lamer, eppo, ed. zijn meestal ws de mensen geweest die er GEEN verstand van hadden. Dus wel even het kaf van het koren scheiden he ;)
 
niks tegen valentino, want die gast is zekers goed bezig,maare toen hij net op het forum zat had hij meteen nogal een ''attitude'' zogauw er vraag tekens bij zijn prestatie kwamen reageerde hij niet echt relaxt,dat zal er ws. ook wel mee te maken hebben.
 
Back
Top