Twins brommer en neger runner

  • Thread starter Thread starter Deleted member 682
  • Start date Start date
Originally posted by Hebo-47.6mm
Ik heb die neger laatst ook eens aangesproken en hij had het er gewoon oplaten leggen of zo zei die.Hij had namelijk familie in Leiden en daar zat dan ook die tuner.Hij zei dat ik het adres van die tuner gewoon in de scootin achterin kon vinden.Dus zo geheimzinnig is dat nou ook weer niet he!Bovendien zei die dat ie een 20.5mm carb had :rolleyes:
En hij had toen ik hem zag zijn helm toch echt helemaal op!!!!
Over dat twins ding trouwens,Dat frame was toch ook van diezelfde sonic en dan ingekort of iets???
Als ik het me goed herinner heeft ie me dat zelf verteld.
En Bart had ie je die originele mina hor cil laten zien waarbij ie iets te enthousiast was geweest qua freeswerk????En in het begin testte ie die evo50 met 17,5mm hoor!!!!En hoe heeft ie dat probleem met de ontsteking opgelost????Dat klapperen of iets,weet je dat toevallig Bart of iemand anders????

Hey Wahid! Lang nix meer van je gehoord man!

Die 20,5 mm DO bestaat tegenwoordig wel... Check scootparts...

Het frame van de Twins-racer is zelfbouw...

Die Minarelli cilinder; hij heeft geprobeerd het maximale uit een 50cc Minarelli L.C. cilinder te halen (met Nr-x!), dat liep in het begin voor geen meter, toen een Evo-kop gemonteerd (modulair, dus losse binnenkamer), toen begon het aso veel toeren te blazen, en een niet onaardig vermogen> 8,3 pk @ 10.000+ rpm...

Wat er later gebeurde weet ik niet precies, heeft een C20 geprobeerd volgens mij, toen heeft hij de uitlaatpoort TE hoog gemaakt, en kwam hij in het koelkanaal terecht...

Ontsteking weet ik niet, volgens mij vervroegd ofzo?

Greetz.
 
van snel kapot gaande bougies (ngktjes)en hij had het over een klapperende ontsteking,de ontsteking zou af en toe overslaan zeg maar?!?
Ach ja het blijft een leuk dingske:)
 
Daar waren ze zelf ook bang voor als de 1e wat langer weg bleef op het ding, dat ie moest duwen omdat er zoweinig in kon.
 
Originally posted by Hugo
Daar waren ze zelf ook bang voor als de 1e wat langer weg bleef op het ding, dat ie moest duwen omdat er zoweinig in kon.

Lijkt me zip wel, heen altijd vet blazen terug moet ik altijd lopen
 
keer was ik iest van 8 km van ons dorp vandaan...ff testronde maken....blazuh...BAM VAST kon ik 8km duwen...GVD
 
Last edited by a moderator:
Twins Sonic

9||6
Ik heb vernomen dat ze bij Twins weer aan het werk zijn met dat kleine ding.
Het was al gek, maar het wordt nog gekker!

Ik zal hem ff vragen of hij hier zelf iets over kan zeggen.
Ook zal ik even kijken of ik wat betere foto's van dat ding kan krijgen.

Ps: Weet iemand al wat meer over de scootermeeting in Eindhoven (datum ??)
 
die scootermeeting zou 5 augustus al zijn geweest, maar is niet doorgegaan ivm ?? hij wordt toch nog wel een keer gehouden?
 
Re: Twins Sonic

Originally posted by v.Lunteren
9||6
Ik heb vernomen dat ze bij Twins weer aan het werk zijn met dat kleine ding.
Het was al gek, maar het wordt nog gekker!

Ik zal hem ff vragen of hij hier zelf iets over kan zeggen.
Ook zal ik even kijken of ik wat betere foto's van dat ding kan krijgen.

Ik ben vanmiddag daar, dus ik zal ff kijken:)...

Greetz.
 
Anthony(twins) heeft nu trouwens 2 nieuwe Zipsp's besteld, 1tje wordt 50cc voor emzelf en 1tje 70 voor een klant...dus... :eek:
 
Back
Top