Twins @ Almelo

Originally posted by Makker
Die gast met de R1 is een broer van een maat van mij.
Die gast is helemaal gestoord 8P
Kan en durft alles met een motor :P

Was anders tog niet echt af te zien aan dat filmpje...:|
 
echt weer een sjonnie reactie

ik had het niet zo tof gevonden als ik daar aan de kant stond en die gast ging helemaal link lopen doen en er gebeurde iets !!!
 
Met een R1 moet je makkelijk die twins scoot kunnen wegblazen... Een maar van mij heeft een Yamaha Aerosport 600CC hij trek hem in zijn 1ste versnelling door naar de 115... En dat ding trekt echt fucking hard.
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®
Met een R1 moet je makkelijk die twins scoot kunnen wegblazen... Een maar van mij heeft een Yamaha Aerosport 600CC hij trek hem in zijn 1ste versnelling door naar de 115... En dat ding trekt echt fucking hard.
Ja maar

1) de dragstrip was te kort
2) Die R1 kon echt niet volgas wegsscheuren > wheelie... Dus uit stilstand kom je helemaal niet zo megasnel weg

Natuurlijk blaast die R1 de Zip zoek maar niet op zo'n kort stukkie
 
Originally posted by Twin
Er blijkt over de goede prestaties, die wij gisteren hebben neergezet, toch wat onduidelijkheid te zijn.

Was het nou een 50cc of 70cc enz. Nou zullen wij even uitleggen hoe het precies zit:

De zip sp 2000 is een 50cc, zoals beschreven in het februari nummer van scootin. We hebben een meting staan van deze zip, van 15,4 Pk. Daarna zijn er nog wat wijzigingen aangebracht, en we zijn van mening dat hij gisteren nog beter presteerde. We hebben echter geen meting gedaan, dus het exacte vermogen kunnen wij niet zeggen.

De zip sp (oud model) is een 70cc, en is eigendom van Thomas (also known as:"hendrik"). De winnende meting van 20,03 Pk, overtrof zelfs onze eigen meting. Wij hebben hem nl. zelf gemeten op 19,95 Pk. Wij hebben nog plannen voor verdere verbeteringen, en misschien kunnen we deze meting nog overtreffen.


Ook wij vinden het jammer dat de dragstrip zo kort was, anders hadden wij nog meer snelheid kunnen laten zien. Op een langere baan kan je het verschil in prestaties beter waarnemen.

Op onze site www.twinsscooterservice.nl hebben we enkele wijzigingen aangebracht, er staan nu diverse filmpjes van het geweld op de dragstrip op.

Ps: onderstaande signature die eigenlijk als grap bedoeld was, blijkt nu nog te kloppen ook.

Ik ken het hele bedrijf niet, maar als ik dit verhaal zo lees krijg ik een hele nare bijsmaak. Wij hebben dit, wij hebben dat, wij zijn zo fantastisch. De arrogantie druipt er van af. ik heb de filmpjes bekeken, heel cool. Alleen die 70cc in the mirror... Hij kwam op het laatst nog raar bij zetten. Nu was dat wel een hele popie wheelie, maar toch. Tegen Arne kon je zien dat ze een beetje bang waren, toch maar geen wheelie? Misshien klopt het helemaal niet wat ik zeg, maar uit het verhaal haal ik: Kijk ons een heel popie jopie uithangen...
 
Re: Re: Twins @ Almelo

Originally posted by Zillion


Ik ken het hele bedrijf niet, maar als ik dit verhaal zo lees krijg ik een hele nare bijsmaak. Wij hebben dit, wij hebben dat, wij zijn zo fantastisch. De arrogantie druipt er van af. ik heb de filmpjes bekeken, heel cool. Alleen die 70cc in the mirror... Hij kwam op het laatst nog raar bij zetten. Nu was dat wel een hele popie wheelie, maar toch. Tegen Arne kon je zien dat ze een beetje bang waren, toch maar geen wheelie? Misshien klopt het helemaal niet wat ik zeg, maar uit het verhaal haal ik: Kijk ons een heel popie jopie uithangen...

Aarz :|
 
Re: Re: Re: Re: Twins @ Almelo

Originally posted by VDM


Doe ff normaal sjon, als hij dat vindt moet dat kunnen. Naast mij waardering voor hun prestaties ben ik het wel met hem eens.

jaloers ? :P
 
Re: Re: Re: Re: Twins @ Almelo

Originally posted by VDM


Doe ff normaal sjon, als hij dat vindt moet dat kunnen. Naast mij waardering voor hun prestaties ben ik het wel met hem eens.

Ok ok, wat is er dan arrogant, als je een prestattie neerzet zoals twins deed dan mag je tog trots zijn.
Ik zie niet wat er popie jopie aan is..
 
Re: Re: Re: Re: Re: Twins @ Almelo

Originally posted by zjonnie


Ok ok, wat is er dan arrogant, als je een prestattie neerzet zoals twins deed dan mag je tog trots zijn.
Ik zie niet wat er popie jopie aan is..

Tuurlijk mag je trots zijn, maar je kunt het ook overdrijven...
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Twins @ Almelo

Originally posted by VDM


Tuurlijk mag je trots zijn, maar je kunt het ook overdrijven...

Wat is er dan overdreven?
Ik vind dat ze gewoon vertellen hoe het zit en ze zijn er trots op en dat laten ze ook merken, mag ook als je er zo veel geld + werk in hebt gestopt..
 
het is dat ik niet mag modereren, anders had ik dit topic van een slotje voorzien... Je kan eindeloos discussieren of ze nu wel of niet arrogant zijn en of het nu wel of niet overdreven is... dat is een mening en geen feit.. dus hou er aub over op...

Hugo heeft gesproken.. :)
 
Originally posted by Hugo
het is dat ik niet mag modereren, anders had ik dit topic van een slotje voorzien... Je kan eindeloos discussieren of ze nu wel of niet arrogant zijn en of het nu wel of niet overdreven is... dat is een mening en geen feit.. dus hou er aub over op...

Hugo heeft gesproken.. :)

Als mensen arrogant doen, is dat een feit...

Ik ben het ook wel met zillion eens, zon gevoel had ik ook, vooral omdat ie heel de tijd wheelies doet enzo, heeft ie iemand eruit gereden dan ff met een wheelie over de finish, allemaal net ff iets te blij.

Maaruh ze mogen cker wel blij zijn met hun prestaties jah, het zijn hele mooie! Maja wat wil je, als je beschikking hebt over onderdelen, tijd, testbank, etc. Dan had ik ook wel wat pk's kunnen scoren.

Maaruh meer zeg ik er niet over, tis knap... Iets minder ermee te koop lopen had van mij wat beter geleken...
 
Back
Top