Handige_harry Well-Known Member 21 October 2002 #23 Tsjee, willen jullie hem alleen omdat ie nu op cd is of wat? Omdat ie ook al op video was.....
RMY Piledriver bonus! 21 October 2002 #29 Originally posted by SR-MARC-SR LOL COPYRIGHT By Me !!! Click to expand... Hoe dat zo? Zie je een handeltje?
Originally posted by SR-MARC-SR LOL COPYRIGHT By Me !!! Click to expand... Hoe dat zo? Zie je een handeltje?
RMY Piledriver bonus! 21 October 2002 #32 Originally posted by SR-MARC-SR Omdat het orgineel van moi is Click to expand... Hoe bedoel je het origineel?
Originally posted by SR-MARC-SR Omdat het orgineel van moi is Click to expand... Hoe bedoel je het origineel?
RMY Piledriver bonus! 21 October 2002 #34 Ik begrijp het niet. De film is van Alexander, ik heb gefilmd, en het origineel is van jouw? :S
Handige_harry Well-Known Member 21 October 2002 #35 huh praten we nu misschien over een andere video dan die in omloop was???
RMY Piledriver bonus! 21 October 2002 #36 Als je goed had gelezen dan wist je dat Xander zelf een tape had gemaakt die hij kwijt was en nu weer heeft gevonden
Als je goed had gelezen dan wist je dat Xander zelf een tape had gemaakt die hij kwijt was en nu weer heeft gevonden
Handige_harry Well-Known Member 21 October 2002 #38 Originally posted by MHRamey Als je goed had gelezen dan wist je dat Xander zelf een tape had gemaakt die hij kwijt was en nu weer heeft gevonden Click to expand... Ja, ik zei vanochtend al dat ik de helft niet snapte, maar tis me nu duidelijk. Ik wil er ook een!
Originally posted by MHRamey Als je goed had gelezen dan wist je dat Xander zelf een tape had gemaakt die hij kwijt was en nu weer heeft gevonden Click to expand... Ja, ik zei vanochtend al dat ik de helft niet snapte, maar tis me nu duidelijk. Ik wil er ook een!
zagon Banned 21 October 2002 #39 ik ook, en volgende almelo neem ik mijn didi camcorder mee kan ik 3 uur mee filmen grtzz, Jacco...
XeRioNaTiC Banned 21 October 2002 #40 Originally posted by zagon ik ook, en volgende almelo neem ik mijn didi camcorder mee kan ik 3 uur mee filmen grtzz, Jacco... Click to expand... Ben jij dan nog nederlander? :#
Originally posted by zagon ik ook, en volgende almelo neem ik mijn didi camcorder mee kan ik 3 uur mee filmen grtzz, Jacco... Click to expand... Ben jij dan nog nederlander? :#