Meeting Almelo: hulp en dagindeling....

Originally posted by Dj_promo
ff een vraagje.
gaan di sprintjes gefilmt worden?? en dan op scootertuning.net gezet worden???? zou wel goed zijn zodat diegene di er niet kunnen geraken ook wat kunnen genieten van dat snel spuL.

we hebben misschien nog verrassing voor die dag zelf voor de mensen die (moeten) thuisblijven, maar dat moeten we nog ff uitwerken 8)
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Is t niet wat onhandig om de burnout wedstrijd voor t sprinten te doen?
Heeeeel misschien wil ik wel burnen, maar dan moet er wel meteen een nieuwe band gemonteerd kunnen worden want t sprinten staat op 1 voor mij.

Bandjes worden meteen erna gewisseld....
maar er is nog maar 1 plaatsje vrij voor de wedstrijd....
moet op voorhand ingeschreven worden...
 
Ik hoorde hier iets over van Ties. Heb jammergenoeg geen internet, maar ik moest en zou ff kijken:)

Ik stel me bij deze dus ook beschikbaar zoals Ties al zei. Het liefst van 12.30 tot 14.00 bij ingang dan maar.

oke?
mooi:)
 
Originally posted by SR-Fanatic
Ik hoorde hier iets over van Ties. Heb jammergenoeg geen internet, maar ik moest en zou ff kijken:)

Ik stel me bij deze dus ook beschikbaar zoals Ties al zei. Het liefst van 12.30 tot 14.00 bij ingang dan maar.

oke?
mooi:)

thnx :p
 
Ik wil op zich wel ff meehelpen met buren, maar ik moet eerst ff checken hoe het zit me afstelling en hoe het gaat met me temperatuur, ik moet alles nog afstellen en opbouwen enzo
 
Originally posted by razma

indeling: 11u00 - 12u30 - nog iemand gezocht voor toezicht

Hmm, ik denk dat ik er dan wel kan zijn, maar is het een beetje bereikbaar met openbaar vervoer? Of kan iemand mij ophalen? :) Anders dan wil ik die taak wel op me nemen. Ik ben er wel, ik heb net de sticky es doorgelezen :!
 
Last edited:
Originally posted by Freezerator
ik stel ruimte voor pics en filmpjes beschikbaar

Ik neem digi cam mee, maar kun je maar op twee manier instellen: Hoge en lage resolutie. Lage resolutie is dus gewoonweg bagger, hoge is perfecte kwaliteit, maar wel minimaal 650 kb per foto. Er kunnen ongeveer 12/15 foto's op, dus... Komen wel een paar leuke aan...

Greetz
 
Uhmm nog een vraagje, ik ga denk ik een testbank uitdraaitje laten maken, niet dat het vermogen spectaculair zal zijn, maar gewoon, voor de fun, ik vinnut tog wel leuk om te kijken hoeveel ie haalt met me nieuwe afstelling en setup... Maareh nu had ik een vraagje, krijg je er ook zo'n mooi vermogensgrafiekje bij, of alleen je top vermogen?

Greetz
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Uhmm nog een vraagje, ik ga denk ik een testbank uitdraaitje laten maken, niet dat het vermogen spectaculair zal zijn, maar gewoon, voor de fun, ik vinnut tog wel leuk om te kijken hoeveel ie haalt met me nieuwe afstelling en setup... Maareh nu had ik een vraagje, krijg je er ook zo'n mooi vermogensgrafiekje bij, of alleen je top vermogen?

Greetz

euh.. gewoon uitprint van je hele run
 
grootte van de pics maakt niet uit, ik resize alles naar 1024 als het groter is.

en over die film, geen probleem.
 
Back
Top