Meeting Almelo: hulp en dagindeling....

mischien dat ik voor het eerst naar oz'n meeting kan. maar effe wat anders. ik zat op teletekst te lezen dat ze zaterdag 70 % kan op zon is. dus ik hoop voor jullie een mooie zonnige dag
 
hmz, wordt zo tegen het eind wel errug vee geregeld, lijkt mij niet de beste tijd om het te doen, eigenlijk lekker boeiend.

ben niet aanwezig(almelo beetje ver zonder auto), dus zie we foto's/video's(zal wel weer maandag op school worden, klote ISDN lijn thuis)
 
Originally posted by Flugel
hmz, wordt zo tegen het eind wel errug vee geregeld, lijkt mij niet de beste tijd om het te doen, eigenlijk lekker boeiend.

ben niet aanwezig(almelo beetje ver zonder auto), dus zie we foto's/video's(zal wel weer maandag op school worden, klote ISDN lijn thuis)

er zijn heel wat dingen flink op tijd geregeld :s
euh.. ik snap niet waar je naartoe wil eigenlijk
 
Originally posted by razma


er zijn heel wat dingen flink op tijd geregeld :s
euh.. ik snap niet waar je naartoe wil eigenlijk

how wacht ff, dat zeg ik niet, wat ik wil zeggen is dat je hier de laatste week opeens veel topics over meeting ziet, over die dingen die dus nog gedaan moete worden, deze dus ook. als dat ff duidelijk mag zijn

en waar ik naartoe wil, staat toch bij lekker boeiend, geld eigenlijk ook voor hele reply.
 
Originally posted by Enrico@nrg
Gastenboek is denk ik niet echt te doen.. kost veel tijd en is misschien wel leuk maar als er 3 a 400 man komen beetje druk denk ik..

gasten boek is toch nie verplicht, en je kunt dan toch op elk moment van de dag wat schrijven, moet je dan denk alleen niet bij de ingang doen, zou wel te druk zijn dan. beter idee lijkt mij om zo'n gastenboek ergens bij een info stand OFZO te leggen.
 
Gewoon paar schriftjes neerpleuren, paar pennen derbij en klaar. Idd niet bij de ingang zelf, maar op iets rustiger plekkie...
 
Back
Top