Video´s Almelo

Status
Not open for further replies.

Twin

2006 champ mechanic
Gisteren was een geslaagde dag, waar we graag op terugkijken.

We hebben gisteren allemaal wel kunnen zien dat het barstte van de foto- videocamera´s.

Er is al eerder gevraagd of er een video gemaakt zou worden.

Nou zijn wij natuurlijk benieuwd of er iemand een mooie video heeft.

Laat even wat weten als je wat hebt, dat de moeite waard is.
Misschien kunnen we wat korte fragmenten samenvoegen en er een complete tape van maken.

Heeft iemand hier de mogelijkheden voor?

Advertisement - register to remove this

Ik heb 1:14 minuten film (opbouw, aanllop, draggen custom show alles dus, burnou contest, testbank runs, 20pk twins run, 18,4 pk ist crew run kortom alles) . Deze zal net als de Klaaswaal Cd a.s.a.p digitaal worden gemaakt en op cd te kunnen worden besteld.

Working on it.

Originally posted by Alexander
Ik heb 1:14 minuten film (opbouw, aanllop, draggen custom show alles dus, burnou contest, testbank runs, 20pk twins run, 18,4 pk ist crew run kortom alles) . Deze zal net als de Klaaswaal Cd a.s.a.p digitaal worden gemaakt en op cd te kunnen worden besteld.

Working on it.

Mooi, dan kan ik m'n eigen kunsten eens bekijken 8)

Working on it.

Gaaf plan...

Working on it.
Heeft niemand hier dan een leuke 10/100mbit connectie ofzo zodat we die film daarvan kunnen downen ofzo? :)
Goed idee trouwens!

Is het niet handiger, en makkelijker, om gewoon een film op VHS te zetten?

Kan iedereen afspelen, en is veel vlugger gemaakt toch?

En voor een paar euro's hebben veel mensen interesse, denk ik.

Videoband overzetten kost veel tijd. Verzenden is ook duurder en de aanschaf van zon band is ook prijziger.

Originally posted by Vo0

Heeft niemand hier dan een leuke 10/100mbit connectie ofzo zodat we die film daarvan kunnen downen ofzo? :)
Goed idee trouwens!

De film wordt gewoon opgestuurd via ptt.

Status
Not open for further replies.
Back