Valkenswaard

Ik weet ook wie ruud is, maar hij ontloopt me altijd :) Maar ik weet nog niet of ik kan komen, weet ik altijd pas de dag ervoor :)
 
Ik kom ook, met paar maten, maar die ene wou eigenlijk voor de schakels, want die wil Formula klasse gaan rijden, maar dan het ie maar pech:p
 
Ja ik kom wel als het goed is,
opperbrak haha, maar dat maakt niet uit :)

Kan het niet erg vinden dat die schakeldingen nu op zaterdag blazen...
 
Originally posted by scooterracer
oh: en dan wel 2 manches van 25 min :eek:

Wordt cker lang rijden deze dag ja. Alle trainingen zijn ook al weer langer dan anders. Krijgen we misschien een waar voor ons geld.:p
 
Originally posted by DvD

Kan ik mooi de baan verkennen, nog nooit gereden ;)

Mwoa, valt wel mee het baantje, er zitten alleen twee kut hobbels in, je gaat bijna vliegen daar maar dat merk je zondag wel.

Hoe zouden ze dat eigenlijk met de puntentelling doen deze keer????? Tellen als twee races of de punten door twee delen?:?
 
Originally posted by zip#19


Mwoa, valt wel mee het baantje, er zitten alleen twee kut hobbels in, je gaat bijna vliegen daar maar dat merk je zondag wel.

Hoe zouden ze dat eigenlijk met de puntentelling doen deze keer????? Tellen als twee races of de punten door twee delen?:?
denk door 2, want zondag staat maar al 1 race.
 
Originally posted by mhr#27

Zou je denken. Maar, wat doen ze dan als je over beide manches maar bv. 1 punt haalt dan?
tja...
ik weet niet hoe ze dat vroeger (in de tijd van 2 manches) deden, maar meebee andere puntentelling.
 
Originally posted by DvD

tja...
ik weet niet hoe ze dat vroeger (in de tijd van 2 manches) deden, maar meebee andere puntentelling.
Toen telden ze gewoon van beide manches de punten op, dus ik denk dat het nu ook zo zal gebeuren.
 
Back
Top