Valkenswaard

Godverdomme... Die gasten met wie ik mee zou rijden belt mij een uur voordat we zouden gaan, dat het niet door gaat :( zijn pa moest met de vrachtwagen weg ofzo :( heb ik hier de hele week naar verlangt :'(
 
Zo geweldig was het allemaal niej pfffffff....
Leukste was toen al die "snelle" jongens stonden te kijken hoe Anthony en de crew voorbij reeje :p
 
Originally posted by ColinB
Zo geweldig was het allemaal niej pfffffff....
Leukste was toen al die "snelle" jongens stonden te kijken hoe Anthony en de crew voorbij reeje :p

En wie waren die snelle jongens dan ?
 
Topscooter A was wel vet... spijtig dat het ventiel van de achterband van Gé Ligtermoed is verdwenen. Kwam tegen uitlaat aan ofzo... Race over :|

en vastloper voor Rick Pellenberg (koelvin afgebroken, nix gemerkt en doorgereden...) Ook harm had flinke pech geloof ik :/
 
Bart was jij dat met je gele helm en die een keer op een rode aerox met twins sticker en hebo uitlaat, En je sfera die had ik bij een opel combo zien staan, wie was dat met die rally ging trouwens best hard, was ff met mijn zus :( geweest maar vond het niet veel aan :'(
 
harm had ook een vastloper.. ik denk dat 25% van de scooters het einde van de dag niet heeft gehaald.. ze gingen echt bij bosjes kapot.. ik heb gisteren avond nog lopen kloten met mijn nieuwe zip maar het liep gewoon niet goed. Dus ik heb vandaag alleen gekeken naar de races. Aankomende week op mn gemak het ding in orde maken en dan in arkel ben ik er zeker weer bij.
 
lag deels uit elkaar en dat ding loopt ook voor geen meter. Ik ga helemaal voor de nieuwe zip en ik hoop in arkel in de A te rijden :p
 
was wel vet... nog beetje met forumppl gepraat enzo...:) en het weer viel wel mee, was nog best mooi weer... alleen toen ik weer naar huis ging begon het keihard te regenen :|
 
had in de eerste manch een tering afstelling waardoor ik een berg top miste en op regne heb ik het al helemaal niet, maar in de tweede manch ging het wel aardig
 
Originally posted by 2fast4you
Bart was jij dat met je gele helm en die een keer op een rode aerox met twins sticker en hebo uitlaat, En je sfera die had ik bij een opel combo zien staan, wie was dat met die rally ging trouwens best hard, was ff met mijn zus :( geweest maar vond het niet veel aan :'(


dat was ik...................:W
 
Back
Top