This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Update NRG; enjoy...

heej bartus, das moooi.... ik wilde vandaag nog ff langs komen, maar het zat er niet meer in i.v.m tijd/werk..... Wilde je nog ff bellen, maar niet meer aan gedacht

Dit probleem komt me bekend voor, anthony heeft ooit tot 22:00 uur aan Ton's runner zitten sleutelen, totdat ze bij de uitlaat kwamen

Ben benieuwd hoe hij er nu verder uit ziet, en wat ie doet....

Hugo
 
Hmz, beter dattie nu rijdt. M'n Zip is nu ook al stuk goeder (dank aan Miles), dus ik mag ook gaan afstellen
 
woei bart papier in je uitlaat .... hoe komt dat er in godsnaam in ... vanuit de demper ofzo:S

het probleem is nu iig opgelost , was dus niet de onsteking... weet je nu wel op hoeveel mm vooronsteking die staat??

verder veel succes met je verdere afstelling, kom maar een keer langssjezen
 
Originally posted by Hugo
Dit probleem komt me bekend voor, anthony heeft ooit tot 22:00 uur aan Ton's runner zitten sleutelen, totdat ze bij de uitlaat kwamen

Daarom werd de kwaal direct herkend

Zowel Ton als Ivo hebben dit verhaal ook ooit meegemaakt, jah
 
Originally posted by Marco_v_W
woei bart papier in je uitlaat .... hoe komt dat er in godsnaam in ...

Ik heb werkelijk geen idee... Ik ben niet te flauw om fouten toe te geven, en sluit meestal nix uit, maar dit is echt een compleet raadsel voor ons... Thuis poets ik nl. wel met papier, terwijl we dat bij Rob niet doen :S
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Het is geen kwaal, het is gewoon... dom

Bij Ivo zat er een prop vloeibare pakking in, bij Ton ook...

Bij TON zat er overtollige siliconenpakking in de tailpijp. (iets te veel gebruikt aan het spruitstuk). Stationair lopen deed hij perfect, maar zodra je het gas ook maar een beetje opendraaide, kwam de prop voor de tailpijp te zitten.

IVO/JOEL klaagde over de prestaties van de C20, Na starten van de scooter meteen de uitlaat verwijderd en open gehaald. Hier werd dempingswol in de tailpijp aangetroffen. Euvel was verholpen, en de prestaties waren weer toppie!

Als 99% goed is, kan 1% nog veel afbreuk doen aan het eindresultaat. Dan is het slechts een kwestie om de fout (hoe klein ook) te vinden.

En je weet: wie zoekt zal vinden..........................