heej bartus, das moooi.... ik wilde vandaag nog ff langs komen, maar het zat er niet meer in i.v.m tijd/werk..... Wilde je nog ff bellen, maar niet meer aan gedacht
Dit probleem komt me bekend voor, anthony heeft ooit tot 22:00 uur aan Ton's runner zitten sleutelen, totdat ze bij de uitlaat kwamen
Ben benieuwd hoe hij er nu verder uit ziet, en wat ie doet....
Originally posted by Hugo Dit probleem komt me bekend voor, anthony heeft ooit tot 22:00 uur aan Ton's runner zitten sleutelen, totdat ze bij de uitlaat kwamen
Ik heb werkelijk geen idee... Ik ben niet te flauw om fouten toe te geven, en sluit meestal nix uit, maar dit is echt een compleet raadsel voor ons... Thuis poets ik nl. wel met papier, terwijl we dat bij Rob niet doen :S
Bij TON zat er overtollige siliconenpakking in de tailpijp. (iets te veel gebruikt aan het spruitstuk). Stationair lopen deed hij perfect, maar zodra je het gas ook maar een beetje opendraaide, kwam de prop voor de tailpijp te zitten.
IVO/JOEL klaagde over de prestaties van de C20, Na starten van de scooter meteen de uitlaat verwijderd en open gehaald. Hier werd dempingswol in de tailpijp aangetroffen. Euvel was verholpen, en de prestaties waren weer toppie!
Als 99% goed is, kan 1% nog veel afbreuk doen aan het eindresultaat. Dan is het slechts een kwestie om de fout (hoe klein ook) te vinden.
En je weet: wie zoekt zal vinden..........................