This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Uiterlijk vertoon #23

Status
Not open for further replies.
Haha, de ondertiteling kan aardig in de buurt komen.

http://www.castingnieuws.nl/files/u_redactie3_5404/2010-09-14-15-20-26-1-johnny-depp-75-million_0.jpg

Staat goed, zelf neem ik iig geen zwarte. Komt bij mij veel te hard over.
 
Btw voor de HUB schoenen dragers..

Afgelopen zaterdag was ik @ funky house in Rotterdam, HUB's voor de halve prijs! had ik niet zo verwacht van dat merk gezien de prijsklasse.
 
Hoezo niet?

Mooi model, Xander!

Horloge toch nog gekocht:

Wel èrg gehorig..

En de laatste toevoegingen aan de collectie:
 
Last edited:
Ja weet ik eigenlijk niet

Denk omdat het toch redelijk aparte schoenen zijn die toch ook wel overpriced zijn. 100-180euro. En de meeste modellen alweer even te koop zijn maar nu wel voor de helft worden aangeboden.
Bij Uggs bijvoorbeeld kan ik me niet herinneren dat je die ergens met 50% korting kan kopen, die blijven aan de prijs vasthangen.
 
Kleding gaat zo tussen de 2 en 3 keer over de kop, dus zelfs met 70% korting verlies je er nog niet of nauwelijks op. Alles wat blijft liggen 'kost' je dus wel geld, wat je liever investeert in nieuwe modellen voor een volgend seizoen.

Bij UGGS zit er vrijwel geen verschil in de modellen, dus die kunnen prima blijven liggen tot volgend jaar.
 

Björn; welk klokje is dat??
 
Bjorn, is alles wat op ill.nl staat ook wat er in de winkel ligt? Ben op zoek naar die NP blanco tees en polos. Caliroots heeft ze maar moet dat echt passen...
 
Status
Not open for further replies.