This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Uiterlijk vertoon #23

Status
Not open for further replies.
Bedankt!
Over de kwaliteit van kleding. Ik heb 1 x een g-star broek gekocht die na een half jaar al begon te scheuren in het kruis. Gelijk de laatste x g-star voor mij geweest, altijd diesel of pme tegenwoordig. Lekker stevig en goede pasvorm.

De enige broek bij mij die is gaan scheuren bij normaal gebruik is van PME
Ook wel is een BlueBlood (dry goods) gehad die zgan was, sprong op de fiets (punt van het zadel beetje) en scheurde gelijk uit. M'n andere BB broeken zijn juist weer stevig. Je kan merken dus moeilijk over een kam scheren, let ook even op de stof.
 
Weet iemand nog een goede website voor replica horloges? Ik kocht eerst altijd bij ufantazone maar die website bestaat niet meer.
 
Kwaliteit is kut sinds het luxottica is. Havana is prima, hangt idd van het hoofd af maar ansich hele mooie bril. En goed betaalbaar.

Ik heb nu deze, bevalt goed:

 
Heb de drie Persols met 'dunne' pootjes even op proef besteld. Bovenstaande is de meest gewelfde, de andere twee zijn dan steeds wat minder. Volgende week even passen. Ben benieuwd. Ik vraag me af of het echt afhankelijk is van hoofdtype, volgens mij is het vaak gewoon wennen aan wat je niet verwacht zolang het niet te groot is. Het wordt trouwens geen zonnebril, maar een normale.
 
Status
Not open for further replies.