Enzo
Runter an Gas!
Kuit@NRG said:oke is cool
ja ind die hibbel verkk me topic he kkjong
en ja rob senda de kleur wordt veranderd waarschijnlijk met een of ander vaag blauw met wit en chrome
door wie laat je je kappen doen dan???
Kuit@NRG said:oke is cool
ja ind die hibbel verkk me topic he kkjong
en ja rob senda de kleur wordt veranderd waarschijnlijk met een of ander vaag blauw met wit en chrome
Die kleine sticker waar alleen malossi opstaat wel, maar je krijgt deze stickers meestal al bij het kleinste dingetje van malossi :7 Maja ontopic! Mooi achterveertje heb je, en ben benieuwd hoe het gaat staan :#Ap. said:Wat vet die stickers
Kan je die ook los kopen?
egtwar?Black nightmare said:Die kleine sticker waar alleen malossi opstaat wel, maar je krijgt deze stickers meestal al bij het kleinste dingetje van malossi :7 Maja ontopic! Mooi achterveertje heb je, en ben benieuwd hoe het gaat staan :#
Zondag ga wel mee buurten :*Kuit@NRG said:
Kuit@NRG said:bijna zeker is dat ikzondag ga banken @ koopmans het ligt alleen nog aan marcel of ie effe zin heb in een gezelig midagje banken
morgen ook effe een delta ophalen bij bas@ice
en ik heb ook een leuk ontwerpje voor me achterkap waar ik al een hele tijd mee bezig ben maar dat blijft geheim tot ie af is.
en ik heb een spuiter/plamuurder gevonden hij gaat al me kappen schuren plamuren en spuiten voor niks autoscade herstel bedrijf ik moet alleen zijn blokie reviseren .
het enigste nadeel is dat het peugeot blokie is
Xyntaxis said:klinkt allemaal goed 8)!
maar als je je buddy verwijderd, hoe ga je dan je zijkappen/achterkap monteren? dat ophangpunt zit @ buddy..
suc6 iig met alles8)