Twins Tuned Speed NRG

Kuit@NRG said:
ja dat trek je ind slecht :s

maar ik ga banken in leusden van oosten die hebben ook een tovami bank en het is in de buurt ong een 30 min in de auto of zelfs minder
zodra ik weet of het 300% door gaat post ik wel effe en uiteraard als ik de grafieken heb
:){!

Kuit, ik weet niet of dat goed gaat hoor :D Volgens mij staat die bank totaal niet goed afgestelt en maar op maximaal 15 pk :z Ik was daar namelijk een hele tijd geleden (toen het nog v soeren was) en toen was het max wat die bank 'aankon' volgens hun 15 pk, beetje vaag verhaal maargoed :) Als je komt banken laat wel ff wat weten dan kom ik ff langs, is toch zo goed als naast me huis
 
ja ik ga wel een keer banken maar hij wil leiver niet dat je daar gaat afstellen dus is effe regelen met hem en ik hoef niet te dokken maar andere wel dus die willen dat niet gaan betalen omdat die bank toch geen nut heb vandaar ik zie wel of ik ga en als ik ga dan geef ik wel een pm :)

en ik heb het nog niet binnen gehad met de m i en 4 :p
 
Kuitmans je hebt toch al een mooie KRT waarom heb je dan een HR2 nodig??

Rs24 is trouwens nais, wat is er met je fourales dan?? nooit aangekomen?


Daniel
 
Was ff vet om het ding in actie te zien vanavond kuit, bij lage toeren knetterd die nieuwe demper wel erg, maar bij volgas wat een gebrul })
 
NRG-Oudenhoorn said:
hey
ziet er goed uit !!
maar ik heb een nrg en heb ook me tank weggehaald
maar nou wil ik het ook dichtmaken?
hoe ga jij dat doen?

mvr ricardo

gewoon polyesteren ;)

en ja lucas je wordt er bijna doof van bij lage toeren :p
en nee me fournalus heb ik afgezegt die gast liet te lang op zich wachten etc ik vertrouwde er geen zak van :p

en rooienaar je heb het goed u gaat door voor de wasmachine :p :)

leuke update :

een leuk uitlaatje voor der bij :
hr29bm.th.jpg


me konijn bewaakt hem ;)
hr2konijn5gl.th.jpg


veer is nog niet binnen mischien dat ie zo nog komt maar denk het niet :(
 
Last edited:
zozo ziet er netjes uit:D
Komt vast wel goed, alleen vind die kleur paars niet helemaal super:)

Vond die ene met flik-flak mooier:p

Greetz
 
nibbel@zip said:
dik geluid gister denk met die hebo racing pijp ;) en heb je btw je rs24 al binnen ??
Die Nibbel zit elke keer alle leuke dingetjes voor je te verklappen kuit!! Demper switchen,rs24 enz haha

btw kuit kom in de vakantie wel ff bij je langs om te kijken hoe het beestje knalt :7
 
oke is cool :)
ja ind die hibbel verkk me topic he :( kkjong

en ja rob senda de kleur wordt veranderd waarschijnlijk met een of ander vaag blauw met wit en chrome :p;)
 
Back
Top