Twins Tuned Speed NRG

ja ind ik moet effe kijken wie er mee kunnen en wie me willen helpen :p
ik ben niet zo goed in afstellen ;) maar er willen er al 8 mee ofzo en er passen er maar 4 in de auto en er mogen er maar 3 in het hok :s hoe gaan we dit doen :p

en lutwich mischien kan het wel :p

waar was je nou bas :p?
 
Kuit@NRG said:
bas heb de delta gebracht maar het is een te kleine voor pia het is een mina kopeling :( beetje jammer weer


heh kuit, laat maar zitten dan naar koopmans heb nog meer dingen tedoen, heb hier eventueel ook een delta liggen dus..


massols daniel
 
Kuit@NRG said:
bas heb de delta gebracht maar het is een te kleine voor pia het is een mina kopeling :( beetje jammer weer

Ja ? Godverdomme dan heeft die kk fries me genaait...geef maar terug dan fix ik het wel even want dat kan niet.Of je moet hem zelf verkopen.

Heb dat ding zelf nooit gebruikt namelijk ,had hem samen met die hr2 enzo gekocht van iemand hier van het forum, hij verkocht het als pia koppeling.
 
Bas@ICE said:
Ja ? Godverdomme dan heeft die kk fries me genaait...geef maar terug dan fix ik het wel even want dat kan niet.Of je moet hem zelf verkopen.

Heb dat ding zelf nooit gebruikt namelijk ,had hem samen met die hr2 enzo gekocht van iemand hier van het forum, hij verkocht het als pia koppeling.
een beetje offtopic: BAS +ralf+ wat heeft enzo hier mee te maken?? :X
 
nou met mijn kopeling:)
en heb net een kleurtje uit gezocht het wordt amazone blauw ofzo:)

en daniel is die delta met verstevigingsring ?
en wat moet je er voor hebben heb wel intresse nm ;)
 
nee die plank heb het niet kunnen regelen iemand die vast zat enz dus vandaar maar nu wordt er de eerste tijd niet gebank want we velgen en remshit zijn op de post om gepolijst te worden :)
en daarna worden ze verchromed
 
ik heb nog ff nagevraagt maar hij heeft ook altijd met die delta gereden in zijn runner:? dus snap niet hoe het kan dat jullie dan zeggen dat het een mina koppeling is
 
updatetje:
*heb een nieuwe delta gekocht van 107mm
* frame en buddybak ingekort :)
velgen nog niet terug van de polijster dus kan maar niet verder met me project want als ik ze terug heb moeten ze eerst weer naar de chromeur endan effe 2 ml50's halen en erom heen leggen dan kan ie in iedregeval knallen want het is wel erg lekker weer :)
ben ook bezig om een team 2004 pijp te kopen :)
ik zal binnen kort wel effe een foto update maken :)
 
Kuit@NRG said:
updatetje:
*heb een nieuwe delta gekocht van 107mm
* frame en buddybak ingekort :)
velgen nog niet terug van de polijster dus kan maar niet verder met me project want als ik ze terug heb moeten ze eerst weer naar de chromeur endan effe 2 ml50's halen en erom heen leggen dan kan ie in iedregeval knallen want het is wel erg lekker weer :)
ben ook bezig om een team 2004 pijp te kopen :)
ik zal binnen kort wel effe een foto update maken :)


kuit heb je geld teveel? waarom nou weer een team04? is een HRII niet vers genoeg.. veel suc6 met mn delta *D
 
zo het duurt erg lang voordat ik me velgen en spul terug heb dus wat doe je dan uit bverveling en het feit dat je niks mee aan je project doet?
ja ind je cilinder eraf halen.
en wat zag ik toen................. dat me cilinder op het hemd is warme gelopen dus .......:S:( moet me blok weer uit elkaar om hem iets verder te kotteren endus dan maar meteen verse lagers en keeringen.
en meteen me cilinder opgestuurt naar TWINS :);) hij meet er meteen een nieuwe zuiger in en een klein poetsbeurtje:).
en als ik me velgen terug heb danbreng ik ze meteen naar de chromeur.
het was druk bij twins dus het duurde inplaats van 2 dagen nu 5 dagen dus nog vet kort.
dus wat deze weeek gebeurt:
velgen terug meteen naar de chromeur
cilinder terugvan de tuner
blok uit elkaar verder kotteren en nieuwe lagers

me spuiter schiet ook niet echt op dus daar ga ik van de week ook effe langs .
dan breng ik meteen me kappen die wit moeten die pas ik vandaag aan voor de verstevigings buizen
als de spuiter die kappen en me voorkap en onderkuip heeft gespoten dan kan ie al redelijk in elakaar.
want me achterkappen duurt nog een jaar ofzo:p

nou dit was het wel weer voor vandaag :)
 
zo weer wat terug gehad van twins :) nm:
een speed max tuned met nieuwe zuiger netjes ge diamant honed
het zijn echt tyvus grote poorten :)
erg netjes gedaan door twins

nou nog wachten tot het volgende leuke er is tot de volgende update :);)
 

Attachments

  • binnen.JPG
    binnen.JPG
    52.7 KB · Views: 914
  • cilinder.JPG
    cilinder.JPG
    101.9 KB · Views: 911
  • groot.JPG
    groot.JPG
    50.3 KB · Views: 922
Nice Kuit, denk je dat Twins er zo blij mee is dat je die foto post? al zie je niet zoveel :+ ik zou de onderste weghalen...

Gaat knallen! Ben benieuwd!
 
Back
Top