Twins Tuned Speed NRG

Erik. said:
Die Linkerpoort :? Ziet er niet echt goed uit maja

Twins kennende, leveren ze echt wel netjes werk af...zal dus 100% zeker aan de foto liggen!!

Voor de rest, schroef dat ding in elkaar, en ga branden :X
 
jezus kuitmans, wat een vlindergaten!
Hopelijk kan je snel vlammen ,dan krijg je je koso carbje weer terug van me :p

Kan niet wachten om te zien hoe hard het gaat knallen :)
 
Sander said:
Twins kennende, leveren ze echt wel netjes werk af...zal dus 100% zeker aan de foto liggen!!

Voor de rest, schroef dat ding in elkaar, en ga branden :X

Dat zal ook zeker wel :~ Knalle met dat ding ;) Maar ik zeg al blijft een foto... dus je ken er niet goed over oordelen :)
 
Dus de nrg is weer alive.. })

werdt tijd je moet snel eens gaan banken en kijken wat voor score je echt haald. :p

suc7
 
hey kuitje alles goed man tijd niet gesproken maar ziet er netjes uit man !! en ik ben benieuwd wat me oude cilinder nu gaat doen . maar toen hij nog onder me dna zat ging die zeker al hard maar nu moet hij zeker goed gaan dus eerdaags maar effe banken toch want ik ben zeer benieuwd !!

mzzl martijn
 
nou ik al een heel rondje gereden met me getunde speed maar hij lekt vloeistof naar binnen dus reed ie erg verrot maar na dat verholpen te zijn wou ie niet meer vonken en vanaf toen kreeg ik hem niet meer aan de praat :s
maar een betere update ik heb een ebr vork bestelt en heb me banden binnen gekregen morgen effe foto updatje
 
weer een update:
ben dus naar meeting lint geweest zonder nrg daar baal ik wel van want nu begint het toch weer te kriebelen :)
heb hem nu wel redelijk voor de begin afsteling:p
maar ik heb net pronk gepmed en die had mischien vrijdag tijd :) laten we hopen dat het doorgaat dan kan ik is zien wat er uit me hok brandt :p
en me velgen en shit zijn nogsteeds niet binne ik denk dat ik die gozer effe moet gaan opzoeken :(
net effe me kap gesloopt want ik vondt het niet mooi maar wat ik dus wil gaan doen kan waarschijnlijk niet inv met me frame :(
dus daar moet ik effe een oplosing voor vinden en ik zit ook te kloten met me verstevviggings buizen en kappen :s
heb eindelijk borgjes voor me delta dus die kan er ook in :)
en heb effe wat revisie dingen besteld zoals:
trekveren set voor me delta
v snaar
denso
en handvaten :p
dus als het binnen is wel weer een foto update ;)
tot snel :p
 
Rolf@Jaguar said:
na kuitmans wanneer ga je nou banken met dat hok van je..?

Hoe is het verder afgelopen gisteren samen met dat 04 sptje.? geOwnd ? 8)

Nope kuit is gevlamd heb ik gehoord uit betrouwbare bronnen :X
 
gister dus effe gebankt @ koopmans samen met pronk en sander was zeker erg ge4zelig beetje jammer dat het weer kut verliep me hok staat er nog en de jongen hebben hem afgesteld omdat we eerder weg moesten omdat de jonge waar ik mee was zijn moeder het erg slecht trok om 2/3 uur alleen buiten in de bus zat :s
maar ik kwam al wel redelijk binnen nm met 19pk en toen effe geblokeerd getest met vl13 en big valve de vl13 scorde dus een 0,5 pk hoger dus die uiteraard erin laten zitten toen maar voor de grap dpr koopmans eronder gehangen endat scoorde dus gewoon effe 2 pk meer dus maar effe zo'n pijp bestellen ;)
en sander en pronk hebben hem toch naar de 20,4 pk weten te schroeven met me hr2/3 maar toch komt er zo'n dpr dan gaan we n iedergeval naar de 21,6pk dat lijkt er meer op :p
grafieken worden morgen gepost :)
en nogmaals bedankt pronk en sander en tot snel;)
 
Nette score, alleen let even op je manier van posten. Gebruik ff leestekenings, dat leest zich wat makkelijker... thnx:)
 
Ik had gister al het grote nieuws gehoord van mark,
Vind het een hele nette score nou ben je DE SNELSTE VAN SOEST (zoals dat gaat hier) :p
Als je van het weekend gaat vlammen laat het me ff horen wil dat hok wel eens zien vlammen:W
 
Davor@Stage6 said:
Ik had gister al het grote nieuws gehoord van mark,
Vind het een hele nette score nou ben je DE SNELSTE VAN SOEST (zoals dat gaat hier) :p
Als je van het weekend gaat vlammen laat het me ff horen wil dat hok wel eens zien vlammen:W

volgens mij zat rolf op 20.5 pk :X

Maar Kuit goed gedaan Kerel, kan je grafiekje mooi naast die van mij hangen :p Zie je zaterag!

Dennis
 
MHR D.H. Tuning said:
volgens mij zat rolf op 20.5 pk :X

Maar Kuit goed gedaan Kerel, kan je grafiekje mooi naast die van mij hangen :p Zie je zaterag!

Dennis


En naast die van mij +pippi+

zitten je pk's verstopt in de buddy ofnie?


Gr.Enzo
 
Back
Top