Twins Tuned Speed NRG

Lekker dan Hibbel, met zijn vieren op een zip en de achterste dondert eraf :p

Maar het ziet er allemaal goed uit kuit, alleen ff een ander koppelingetje. Want deze is nu toch al wel aardig verbrand :X
 
Niet vergeten; Amsterdam is grooot..

23:00 uur, gisteravond... Kuit geeft gas midden in een doodstille woonwijk; Na 300 meter was de benzine op O-) en komt er een std neos aangereden naar de plek waar hij van wegreed...
Allemaal buren en mensen komen eraan; ja opdonderen met die brommer en blabla tegen die gozer op de neos :z
 
ja was wel weer vet gister :)
maar jammer dat de buuren er niet mee eens waren :p dat er 13900 toeren door de buurt jankt -:- maaja hij gaat zo ziek dat toen de weg nat was en hij niet omhoog kwam ging me band gewoon burnen om weg te komen :) +pippi+

maar weer een leuke update :
ik ga woensdag waarschijnlijk banken samen met rolf en lucas van het forum :){!
 
ja dat trek je ind slecht :s

maar ik ga banken in leusden van oosten die hebben ook een tovami bank en het is in de buurt ong een 30 min in de auto of zelfs minder :)
zodra ik weet of het 300% door gaat post ik wel effe en uiteraard als ik de grafieken heb :p
 
nee speed is te langzaam denk dat het wat leuekers wordt malossi sport ofzo :p

ik denk wel dat het die speed en hr2 wordt ja maar ik heb ook al een rs24 veertje nieuw besteld dus dan gaat het geld erg hard :) :s
maar die sound met die mhr demper is gruwelijk :)

ik wou gister foto's posten maar ik werd steeds dat forum afgeflikerd dus nu geen zin in :p :)
 
me update van laatst :p

me demper :
demper1ok.th.jpg


en wat remspul dat ik ga proberen te gebruiken :

remspul0fq.th.jpg


en nog een tankje en een kapje :
tankjespul6wi.th.jpg


en morgen komt er ook wat leuks binnen :)
het begint met een m en eindigt op een i en het zit achter aan je scooter :p
 
Last edited:
Back
Top