This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Twins Full Carbon Evo Zipjes

Status
Not open for further replies.

Was ff in de war, dacht ff dat het om de normale polykappen ging met een carbon laagje .. Was ff vergeten dat het om carbon kappen ging.

:*
 
alles is passend te maken, ik zou er gewoon even de tijd voor nemen en dan een oplossing bedenken,, moet goedkomen maik
 
Zal even verhaal doen voordat er wat misverstanden hier ontstaan.
Maikel kwam de eerste set ophalen en had een voorschot betaald.
Maikel had alle kappen op de zip gezet en zei dat het allemaal netjes uitzag echter was de achterkap iets breder maar dat maakte niet uit volgens maikel.
Dus wij zijn aan de 2de set begonnen ,2weken daarna was die klaar en kwamen ze de 2 set halen een week later krijgen we te horen dat het niet goed is.
Als maikel nou gewoon bij de eerste set had gezegt was het zo opgelost en had die zn geld terug gekregen ook al zijn de kappen makkelijk goed te maken door even de rand van de voorkap in model te schuren aangezien ik te weinig heb weggeschuurd. Het zadel trek iets naar binnen doordat het materiaal iets werkt dit is echter zo te verhelpen door er een beugeltje tussen te klemmen of iets dergelijks.
Maikel gaat ook meteen alles op het forum posten zonder dat ik ook maar enige foto's heb gezien of iets dergelijks en een eventuele oplossing hebben besproken volgens maikel is er maar een oplossing en dat is geld terug. En het mooiste is nog dat maikel ons ook nog eens aan het bedreigen is dat die wel even langs komt met zn stoere vriendjes.
 
Haha wat kan jij toch mooi praten zegt .

Ten eerste, de reden waarom ik aan het wachten was op die 2e kappen set is, omdat ik alles in 1x goed wou maken. dus meteen kappen passend maken + gaten boren voor de ophaning en daarna in de blank zetten. dat het bij jullie 2 weken duurt voor een 2e set , dat is niet mijn probleem. dus vrij onlogische dat je dit nu verteld.

Ten 2e, ik had je de zelfde dag nog gebelt, dat de achterkap te groot was , helemaal rondom, hij was te lang en te breed, en dat had ik je toen verteld.
echter heb ik idd gezecht dat als dit het enige is , dat het niet zo uit zou maken.

Daarna gingen we het zadel monteren, deze was echter weer te small. dat was dus alweer een extra probleem wat erbij kwam.

Toen de 2e set klaar was , ben ik wederom de kappen komen halen. en heb ik wederom de ZELFDE dag. de voorkap proberen te monteren, en wederom waren hier problemen mee, waardoor ik jou wederom meteen gebelt heb, om het te melden. en dat ik het nu wel een beetje zat was. want 1 kap niet goed allé , maar alle 3 ! dacht het niet vriend. dan geef ik liever me geld uit aan iets anders.


Ten 3e. ik heb al 3x vermeld dat ik het juist netjes wil oplossen, dat jullie mij mijn geld terug geven, jullie 50 euro mogen houden voor de moeite, en dat het dan gewoon opgelost is, waardoor jullie gaan reageren dat dat geen optie is.

daar zal ik idd eerlijk in zijn, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres, ik krijg mijn geld terug hoe dan ook, ookal heeft dat idd de gevolgen dat ik langs komen met wat mensen die het er idd ook niet mee eens zijn dat jij mij zo behandelt hebt, en dan kom ik het persoonlijk wel oplossen.

als jij niet normaal wil handelen, doe ik dat idd ook niet. of zie ik het nu verkeerd?


ohja en dat met je dat ik het meteen op het forum zet. lul aub niet zo, je had voordat ik het gepost had al met mij gebelt en ge smst, en ik heb je fotos gestuurd via email. dus wederom iets wat niet klopt.

maargoed dit is niet de eerste keer dat een L&M kap niet past. dus zo raar was het niet in jullie ogen, want ik kreeg ook meteen een aanbod dat ik de rest van me geld mocht houden en dat jullie dan alleen de voorkappen terug wouden, als het perfect was, ging je heus niet zo snel naar een andere optie.
 
Mijn zipje staat nu ook klaar voor meppel.
net even alles in orde gemaakt. klaar voor Std klasse











blijft opzich ook wel een leuke scootoe
 
Hij is gewoon vet maik
Jammer dat je niet met je carbon zip kan kome maar dat is niet anders
Zie je morge
 
jammer dat je gelijk weer zo herrie moet schoppen op het forum, op een of andere manier komt het met jou elke keer weer tot een ruzie. Reageer dan gewoon in een pm.

Wel jammer dat het niet helemaal gelukt is met je kappen en dat je je velgen niet hebt. had je graag met een carbon zipje aan de start gezien!
 
de orange blijft ook een leuke scooter, jammer dat je die twins sticker zo erop geplakt hebt, beter schuin kunnen doen in lijn met je achterkap

spreek je morgen laterrrr
 

Beetje jammer dat jij weer zo'n reactie post. ik reageer gewoon op michel die hier even komt vertellen hoe het zit terwijl het niet zo is.

zodat andere mensen ook weten hoe het zit.

je moet niet altijd meteen de schuld bij mij neer leggen :*

zie je morgen wel
 
ik heb net ff gekeken en het gaat echt wel hard vooruit
zelfs voor een standaard zip met een dikkop erop :+

en robbert zn zip gaat ook als een trein na enige aanpassing
 
ik heb net ff gekeken en het gaat echt wel hard vooruit
zelfs voor een standaard zip met een dikkop erop :+

en robbert zn zip gaat ook als een trein na enige aanpassing



haha jah, ik sta er zelf ook van te kijken datk met 90 kg moeite heb om hem te houden
word wel leuk morgen :W

zie je morgen sletje! :*
 
Dikkop, hehe :*
Maar is niets mis met dat oranje "stnd" zipje Maik, ziet er vers uit vind ik persoonlijk.

Wel zonde dat het zo is gegaan met de carbon set!
Jammer genoeg lukt nooit iets in 1x goed he.
Anyway, ik wens je succes met deze zaak, hopelijk komen jullie wel tot een goede oplossing.

Ben morgen niet @ Meppel, maar wens je wel succes & veel plezier, en post je tijdjes maar keer hier op forum! Ben wel benieuwd

Férencz:*
 



Dikkop? , dat heb ik zeker jah
neej maar ik ben ondanks datk klein ben en niet dik, wel erg zwaar
zit gewoon op een 90 kg. met kleding.

Vandaar dat ik erg graag mijn lichtere zip wou hebben op meppel, dan kom ik iets dichter in de buurt van de andere rijders.

nu zit ik met eens std 65 kg?? wegende zip + 90 kg van mezelf
dat is wel iets minder. maarja hij loopt nu wel super goed dus ben benieuwd.

en de tijden komen zeker wel online jah, ben zelf ook heel erg benieuwd wat robbertje gaat rijden .

en over de kappen, tja ik wil het zeker netjes oplossen geen probleem, ik gewoon me geld terug en hun ze kappen terug + 50 euro mogen ze houden voor de moeite, dan hoor je mij niet klagen.
ik ga geen 1000euro+ betalen voor kappen die niet goed zijn

maarja bedankt verder!
 

Die vinnie noemde je zo, hehe.
Oké ja idd... dan kom je toch op een aardig compleet gewicht uit, en om dan bij te blijven wordt dan idd lastig.
Maar ik zie 't allemaal wel na morgen op je topic verschijnen!

En is zeker begrijpelijk dat je geen geld gaat neerleggen voor iets dat niet in orde is, en zeker niet zoveel!

Oii:*
 
Beetje jammer van de discussie hier over de kappen.. had je idd misschien van het forum moeten weghouden..
Neem aan dat jullie allemaal oud en wijs genoeg zijn en het op een degelijke manier en zonder handjes zullen oplossen..

Voor de rest hele nette zipjes ..En het is jammer dat het niet past... maar het idee en het doel is toch wel super dik en het uiteindelijke eindresultaat zal dit ook zeker worden ! En sja je hebt altijd wel aparte dingen gebouwd

Succes met je standaard klasse vergelijking
 
Status
Not open for further replies.