This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Twins Full Carbon Evo Zipjes

Status
Not open for further replies.

Heb je gelijk in, maar antony heeft bij vele andere klanten (waaronder erwin) genoeg getest, en bij hem kwam zijn eigen inlaat altijd hoger.
deze inlaat is tevens ook helemaal bewerkt.
En ik ben zeer tevreden over het vermogen dat ik eigenlijk geen zin heb iets anders te testen waarvan ik bijna zeker ben dat het niet beter op word.

maar wat is er zondag bij epc dan?

Mwa makkenlijk zal ik niet zeggen, kzit op dit moment met een motorische probleempje dat ik eerst moet oplossen,
ik ga zometeen naar twins mijn zip even bekijken, en robbert zijn zip even op de bank gooien voor het afstellen.
en dan moet ik nog heel me zip opbouwen, kappen nog in blanke lak etc etc etc. dus dat duurt echt nog wel lang hoor ik hoop echt dat ik het ga halen

Indoormeeting,

Maar hij heeft zijn set bewerkt :X?

Dat is hetzelfde als een frame te maken om er vervolgens gaten in de boren omdat je het te zwaar geconstrueerd hebt.

Indoormeeting,

Maar hij heeft zijn set bewerkt :X?

Dat is hetzelfde als een frame te maken om er vervolgens gaten in de boren omdat je het te zwaar geconstrueerd hebt.

Inlaat is gewoon getuned, grooter gemaakt en de overloop aangepast.
lijkt me vrij normaal ?

malossi vl13 kan je tog ook nog tunen?
is het dan ook ineens een slecht ding omdat je hem nog kan laten aanpassen:S

Nee, want het setje is door hem zelf gemaakt... Maak het dan al precies goed

Jammer dat je het nu fout hebt, inlaat is gemaakt voor 24mm.
dus als er een 2e set opkomt, met dat groote spruitstuk, kan je hem aanpassen tot 28mm.

als hij al grooter is , is hij te groot voor een 24mm inlaat he :+

Mag ik vragen wat er 24 mm kan zijn aan een inlaat setje met een mb spruitstuk.
betekent dat dat er bij de standaard 24mm versie een dikke rand zit in de overgang van spruitstuk naar wig?

Mag ik vragen wat er 24 mm kan zijn aan een inlaat setje met een mb spruitstuk.
betekent dat dat er bij de standaard 24mm versie een dikke rand zit in de overgang van spruitstuk naar wig?

uhm?? die inlaat set met mb spruitstuk komt er alleen op bij een 28mm carburateur. de inlaat zelf met vforce kan gewoon direct een recht spruitstuk op met 24 mikuni zoals ik eerst altijd gehad had. snapte?

2e inlaat met mb spuitstuk is dus alleen nodig bij een 28keihin omdat er verder geen fatsoenlijke spruitstukken zijn voor 28mm

Kleine Update vanaf onze kant dan maar.

Helaas veel probleemen gehad afgelopen week.

Aantal probleempjes met het banken bij mijn zip.
groote problemen bij het banken van robbert zijn zip, op de een of andere manier verbrand zijn binnenkop elke keer. heel appart. zowat alles al geprobeerd om het op te lossen, maar dat wil niet helpen.
dus het is nog maar de vraag of we het goed krijgen voor meppel.

Mijn velgen zijn verdwenen in de post, opweg naar MWS jordy.
dusja hoe ik dat ga oplossen en of het nog aankomt is ook nog maar de vraag.

Mijn zip loopt nu zeker wel aardig. heb nu een Team 2006 laten aanpassen zodat hij past op evo, dit geeft zeker een goede score.

Hij was splinternieuw zo issie na 40 testbank runs :W

Mijn frame ff laten stralen.

Staat inmiddels al in de matzwarte lak.

en even een zwart vizier gekocht voor me helmpie

Verder nog weinig goed nieuws ofzo, mijn zip licht nog helemaal uit elkaar, wss dat hij zaterdag wel klaar is. maar dan moet ik wel hopen dat me velgen nog tevoorschijn komen, anders is het einde meppel voor mij.
of ik moet dan weer op mijn oranje zip komen, maarja dat had ik liever niet.
als het echt niet anders kan, laat ik het blok nog wel onder me oranje zip zitten, en rijd ik daar meppel wel mee.

Whaha ook maar aan de team. iedereen loopt elkaar kont ook maar achterna met die hr2.

Zever niet zo wiegertje

ik heb hebo racing 2 altijd mooi gevonden en die scoord zeker goed op evo.
vandaar dat ik die toendertijd gekocht heb.

dit was gewoon op aanraden van twins, ik had liever de hr2 gehouden.
robbert heeft ook nog gewoon de hebo racing 2, want op zijn blok scoord de hebo racing 2 weer beter.

En mijne?

Wel klote van je velgen zeg:X Dan maar op die oranje 1 meeting toch?:W

Jah, dat is het reserve plan jah. dus ik ben er wel zowiezo, maar liever gewoon met de carbon zip

Whaha ook maar aan de team. iedereen loopt elkaar kont ook maar achterna met die hr2.

En wat als hij (net zoals ik bij XSH gedaan heb) de HR2 getest heeft t.o.v. een team pijp ? En deze kwam beter uit de test? Loopt hij dan (jouw) kont achterna omdat jij toevallig hetzelfde ondervonden heb?

Vind het eerlijk gezegd een beetje een loze opmerking.

tuurlijk lopen wij wieger achterna, wieger is de groote held :W :+ :*

het was idd ook gewoon een loze reactie van hem, maarja mods maken ook wel eens loze reacties, hé wieger

* Niet zo happen, Hoop dat je inziet dat het een grapje was. En je hoeft je dus niet aangevallen te voelen :*

* Tevens heb ik het niet over mijn kont. (mooi om te zien hoe na 3 posts alles al verdraaid wordt )

* Het is gewoon leuk om te zien dat bepaalde pijpen gewoon leuk lopen,

* Kees, Dit lijkt me nogal logisch he...

* De reacties op mijn post maken het loos, dat klopt ja.

Maargoed, als je er verder op wil doorgaan verpruts je alleen maar je eigen topic ermee, met de consequenties van dien.

Uit mijn laatste reactie kan je neem ik aan ook wel halen dat ik het opvat als een grapje he ik weet tenslotte wie het zegt
Super moderator :*

Status
Not open for further replies.