haha jah het liefste wel, alleen mijn Evo zit sinds dit weekend geen HR2 meer onder
@ enzo , klopt jah, ik was er ook verliefd op ! alleen dat geluid al erg ziek. maarja pee Kaas vind ik belangrijker
@ jordi, Klopt jah, antony van twins heeft altijd : of het zelfde ermee berijkt (als een hebo racing 2) , of betere score's ,nooit slechter. dus zit wel goed. neem aan dattie genoeg ervaring daarin heeft
Allus carbOn vriend 8) ziet er goed uit maik biertje @ meppel denks
Ziet er goed uit Maikel je mag echt trots zijn op je carterkap want de mijne is lang niet zo goed gelukt! (ook al ben ik wel tevreden). ik ben erg benieuwd hoe de zip eruit ziet als hij in zijn geheel in elkaar staat
dat carbon is reeeeezzzz kerel =D
ziet er super uit, echt strak gedaan. dit worden twee hele mooie zipjes.
alleen de frames vind ik niet echt stevig maar laten we daar maar geen discussie over gaan houden dit is ieders eigen keuze.
veel succes en ik kom de 13de zeker even kijken hoe ze erbij staan:W
carterkapjes zien er goed uit. had hem met een mooi gaten patroon opzich ook wel tof gevonden.
Ik reed vorig jaar idd ook met een team 06. hr2 scoorde gewoon minder. heb nu trouwens weer iets anders.
Wil in meppel wel een sprintje tegen je doen -:-
Yo maik, ga het lakken en het word super geil!
Ik zie de rest deze week nog in de bus verschijnen.
Heb me oude carbonner vanavond nog gebeld voor enige tips, gaat zeker goedkomen !
Jongens...
Thnx nog voor het spuiten van de kappen! Mooi werk geleverd.
Erg vers blok, en carterkap is vet :W
Hoezo geen alu. achterstaaf en die laten carboniseren (Dan word het wel weer TE, denks)
Fournales is al super licht? dusja waarom zou ik dan een smerige alu pijp gaan maken
prima zat zo. :W