Twins Full Carbon Evo Zipjes

Status
Not open for further replies.
MHR Team 2006, Flens verlast, en gevlakt zodat hij op evo kan.
+ Subframe uitgefreest.

Uitlaat poort van een evo licht een stuk lager dan een speed, vandaar :)

Deze uitlaat scoord een stuk beter op mijn blok :)

@ enzo , klopt jah, ik was er ook verliefd op ! alleen dat geluid al :D erg ziek. maarja pee Kaas vind ik belangrijker :P

@ jordi, Klopt jah, antony van twins heeft altijd : of het zelfde ermee berijkt (als een hebo racing 2) , of betere score's ,nooit slechter. dus zit wel goed. neem aan dattie genoeg ervaring daarin heeft:D

En het laatste :), de deksels!
We zijn zelf SUPER te vreden! Zo goed als op de deksels is het nog nooit gelukt.
Het geheel gaat echt super worden jongens. Ow en je velg is ook al gefixed :*.

maikdeksel01.jpg

maikdeksel02.jpg

Sorry van de tel kwaliteit foto's.

En ja, het ziet er nu wat raar uit! Als het gelakt is is het HEEL anders.
Nu zit er nog slijm resten op, is dof en niet afgewerkt. Dus hou a.u.b die rare reacties achterwege...

Goeie gelakte voorbeelden zijn "Hier" te zien.

ziet er super uit, echt strak gedaan. dit worden twee hele mooie zipjes.

alleen de frames vind ik niet echt stevig maar laten we daar maar geen discussie over gaan houden dit is ieders eigen keuze.

veel succes en ik kom de 13de zeker even kijken hoe ze erbij staan:W

@ enzo , klopt jah, ik was er ook verliefd op ! alleen dat geluid al :D erg ziek. maarja pee Kaas vind ik belangrijker :P

@ jordi, Klopt jah, antony van twins heeft altijd : of het zelfde ermee berijkt (als een hebo racing 2) , of betere score's ,nooit slechter. dus zit wel goed. neem aan dattie genoeg ervaring daarin heeft:D

carterkapjes zien er goed uit. had hem met een mooi gaten patroon opzich ook wel tof gevonden.
Ik reed vorig jaar idd ook met een team 06. :) hr2 scoorde gewoon minder. heb nu trouwens weer iets anders.
Wil in meppel wel een sprintje tegen je doen -:-

Ziet er goed uit Maikel :) je mag echt trots zijn op je carterkap want de mijne is lang niet zo goed gelukt! (ook al ben ik wel tevreden). ik ben erg benieuwd hoe de zip eruit ziet als hij in zijn geheel in elkaar staat :)

Allus carbOn vriend 8) ziet er goed uit maik :D biertje @ meppel denks :D

Allicht maat! zeker dat we een bietje tappe :D

Spreek je op meppel! :W

Ziet er goed uit Maikel :) je mag echt trots zijn op je carterkap want de mijne is lang niet zo goed gelukt! (ook al ben ik wel tevreden). ik ben erg benieuwd hoe de zip eruit ziet als hij in zijn geheel in elkaar staat :)

Carterkap ziet er idd netjes uit.
voorvork pootjes en trommel dekseltjes ook!

dat carbon is reeeeezzzz kerel =D

haha Thnx

ziet er super uit, echt strak gedaan. dit worden twee hele mooie zipjes.

alleen de frames vind ik niet echt stevig maar laten we daar maar geen discussie over gaan houden dit is ieders eigen keuze.

veel succes en ik kom de 13de zeker even kijken hoe ze erbij staan:W

Dankje jordi.

Frames komen wel goed, hoeft idd geen discussie over :D

carterkapjes zien er goed uit. had hem met een mooi gaten patroon opzich ook wel tof gevonden.
Ik reed vorig jaar idd ook met een team 06. :) hr2 scoorde gewoon minder. heb nu trouwens weer iets anders.
Wil in meppel wel een sprintje tegen je doen -:-

haha is goed hoor maarten :)
hou je dan wel even in de gaten dat ik wel 90 kilo weeg? voordat je trots op jezelf word dat je me eruit naait :D? ;)

Yo maik, ga het lakken en het word super geil!

Ik zie de rest deze week nog in de bus verschijnen.
Heb me oude carbonner vanavond nog gebeld voor enige tips, gaat zeker goedkomen ;)!

Jongens...
Thnx nog voor het spuiten van de kappen! Mooi werk geleverd.

Yo maik, ga het lakken en het word super geil!

Ik zie de rest deze week nog in de bus verschijnen.
Heb me oude carbonner vanavond nog gebeld voor enige tips, gaat zeker goedkomen ;)!

Jongens...
Thnx nog voor het spuiten van de kappen! Mooi werk geleverd.

Graag gedaan!

Ik ben erg benieuwd naar onze resultaat dan!
vandaag carterkap enzo in de lak gezet, ziet er al stukje mooier uit :D

Kleine update.

Robbert zun Frame klaar gemaakt voor het stralen deze week..

Robbert zijn Velgen laten Stralen + Coaten in Twins oranje.

Laatste kleine spullentjes gekocht bij twins

Mijn zip morgen ophalen bij twins en alles overzetten.

Carterkap en trommelremkapjes in blanke lak gezet, morgen even voorvorkpootjes
carterkapje.jpg

Robbert zijn blok licht klaar voor het banken zaterdag, nog even scherpzetten voor meppel :)
blokje4.jpg

Speciaale Custom Fournales achterveer gekocht ;)
fournales.jpg

Erg vers blok, en carterkap is vet :W

Hoezo geen alu. achterstaaf (of die fournales) en die laten carboniseren :P
(Dan word het wel weer TE, denks)

Erg vers blok, en carterkap is vet :W

Hoezo geen alu. achterstaaf en die laten carboniseren :P (Dan word het wel weer TE, denks)

Fournales is al super licht? dusja waarom zou ik dan een smerige alu pijp gaan maken ;)
prima zat zo. :W

Fournales is al super licht? dusja waarom zou ik dan een smerige alu pijp gaan maken ;)
prima zat zo. :W

Je kan er 0.7KG mee besparen, dus even zelf bepalen of het de moeite waard is :)

Maar blokje ziet er vers uit :) Carterkap is ook goed gelukt. Ben je niet bang dat het opvangbakje gaat smelten omdat hij tegen de cilinder aan komt ?

Is dat carbon spul een beetje stevig trouwens? Niet dat je je carterkap bouten aandraaid en dat er van alles vanaf schilfert?

Zomaar even benieuwd, zie jullie wel op Meppel!:W

Status
Not open for further replies.
Back