Twins Full Carbon Evo Zipjes

Status
Not open for further replies.
Thnx manne, ik vind hem zelf er ook nogsteeds heerlijk uitzien :D hij gaat in ieder geval nergens heen, blijft mooi in mijn schuurtje staan voor misschien ooit wel een nieuw blokje :D (planning : miss volgend jaar 2fast blok kopen/maken voor 2009, en evo blok terug onder oranje zippa, wel een duur grapje opzich, dus denk er zelf nog even half jaartje over haha, ik vind het persoonlijk gewoon heerlijk om zoveel power een uit evo proberen te jagen. ipv speed 7t te nemen ofzo :))

Last edited:
Hahaha, uh jah kan ook joh, wat jij wilt :D

ik dacht IN DE PLAATS VAN Idpv ;) whehe

kzal het editten voor je bojt :+:*

Ga ff langs de coffeeshop voor een mooier zakje :P!
Kan je niet wat meer foto's maken van de zwart/grijze gevallen, is zo vreemd/bruut om te zien

Vet man ;)

hoe moet het nou uiteindelijk worden?

soort van hoogglans carbon?

carbon.jpg

echt rete vet ziet dat eruit :)

suc6

heb berichten gehoord vanuit betrouwbare bron dat je vanmiddag de 24 hebt bereik, is dit zo?

Check je bronnen nog maar eens na dan hehe ;)

@ Reneej, jah zo word het , komt strax gewoon paar laagjes blank over en dan is het klaar :)

Hier dan de eerste foto's van de onderdelen in folie!

maikpootjes01.jpg

maiktrommel01.jpg

En ja, het ziet er nu wat raar uit! Als het gelakt is is het HEEL anders.
Nu zit er nog slijm resten op, is die dof en niet afgewerkt. Dus hou a.u.b die rare reacties achterwege...

Goeie gelakte voorbeelden zijn "Hier" te zien.

Ben ook erg benieuwt wat er uit die Evo komt. Maakt die folie het lichter eigenlijk?

Gr,

Bas Kuzee.

Last edited:
Ben ook erg benieuwt wat er uit die Evo komt. Maakt die folie het lichter eigenlijk?

Gr,

Bas Kuzee.

Als je de lolbroek uit wilt hangen, doe je dat beter op meppel gewoon tegen mij, en niet via het forum.
flauwe kut reacties elke keer van je, maar dat weet je zelf verdomt goed.

(maarja nu ben ik weer de boosdoener wss, omdat ik er iets van zeg :+)

Bedankt jordy voor de fotos , ziet er leuk uit. past wel goed bij de kapjes :)

@ don, ben ik ook benieuwd na, gaat wel goed op dit moment :)
meppel sprintje, ik vind het prima :D niet dat het veel zin heeft, haha :D

Last edited:
Hou die rust :)
Zipje word iig goed vet! :D
en je oranje zip blijft ook de bom!

Zie hem wel op meppel! :~

Mja eigenlijk moet ik idd niet zo reageren, maarja ik weet heel goed hoe vasco het bedoelt, hij zegt het nu inderdaad heel "legaal" kwa forum regeltjes, maar eigenlijk zou hij het liever anders melden, maargoed.

thnx voor de reactie :P mensen nog laat op hier blijkbaar haha, cker ook net terug vant stappe. hehe.

Kheb zin in meppel! :winner:

Status
Not open for further replies.
Back