Kerbinos
Champion 2006
Originally posted by melf #50
je gaat toch niet weer terug in je oude ritme Kerv.?
Nope!! Maar de eersten val partij kon ik NIKS aan doen. want wel lagu daar met 3 man volgens mij!
Maar op emmen gaat kerv weer los})
Originally posted by melf #50
je gaat toch niet weer terug in je oude ritme Kerv.?
Originally posted by malle neo's
Beter dan de vorige keer:+
HahaOriginally posted by Beresnel
10 PK ??, tja dat zou mooi zijn!, ik hoop dat hij de volgende keer gaat vlammen (leuk voor de competitie)
waren een hoop van die bahlonsdaleengdames vond ik..Originally posted by Mol
Woei, wat een dag weer. Zon bier en lekkere wijven. Wat wil je nog meer?
Originally posted by Mol
Haha
Als ik het zo zie valt het nog wel mee. Rodney begint zijn weg iig goed te vinden op ons zipje. Als het motorisch nog in orde komt dan zal het in Emmen wederom leuker worden. Zeker als Fred er ook weer voor kan gaan. Maargoed feit is dat jullie machine gewoon aso hard loopt.
Wat ik net zie: Rodney had na Patrick de snelste raceronde dus het verschil ten opzichte van Lelystad is alweer wat kleiner. 0,33 seconde ipv 1,5 seconde We komen er wel (hoop ik) O-)
brakel, is zo'n meet je vermogen met elkaar baan..Originally posted by Joël
Erg veelbelovend inderdaad. Dan komt de derde rondertijd op naam van Paul de Bruine en de vierde voor Niels met 0.006 sec verschil.
:#
Originally posted by Ron's girl
Ja en Jarno,een beetje opschieten met filmpjes van Brakel erbij te zetten heh?
]Originally posted by dani
daar zijn die dingen voor gemaakt, t zit in de genen van dat ding
Originally posted by zip#19
Leuke filmpjes wel.
Vooral de 3e in het rechter rijtje.....mooi om te zien hoe gefrustreerd Niels is als hij als laatst de bocht door komt
Ik zag je zo voor me neus wegrijden, echt vrolijk was je niet idd, maar het resultaat mag er alsnog zijn of niet soms?Originally posted by Niels
hahahah, LOL om terug te zien
Originally posted by Kerbinos
Nope!! Maar de eersten val partij kon ik NIKS aan doen. want wel lagu daar met 3 man volgens mij!
Maar op emmen gaat kerv weer total-los!!})
Originally posted by Mol
Ik zag je zo voor me neus wegrijden, echt vrolijk was je niet idd, maar het resultaat mag er alsnog zijn of niet soms?