Tweede race siezoen 2004 SOBW

jah het was zeker mooi weer.
leuke spectaculaire inhaal manouvres gezien en jammer genoeg val partijen maar da hoord er bij.
Ik vond een geweldige dag.
en lekkere wijven waren er zeker.

en veel succes in Emmen

wij hebben het moeten missen vanwege de file in ehv helaas gelukkig hebben we de film nog :) volgende x beter klasse patrick
petje af !!

Mijn gezicht is ook verbrand :D

Het was vandaag de eerste keer dat ik bij een race ben bezig kijken en ik ga zeker vaker want het was echt supervet. Heb echt een paar zieke gasten zien gaan daar :D

Originally posted by Beresnel
heb mijn spandoek wel klaar maar kon hrm niet gebruiken, stond in de file vanaf zandvoort. kon dus helaas de eerste overwinning van patrick niet zien :( . volgende keer wel van de partij (incl spandoek "ik ben Beresnel") wat heeft Kerv gedaan!?

Ja beresnel, dit gaat je geld kosten. Wie heeft er ook alweer de snelste kwalificatietijd in de topscooter?

En natuurlijk heb ik ook een goede dag achter de rug. Alles goed verlopen vandaag, weer was goed, scooter was goed, en eerste plaats. Wat wil je nog meer?

En na de wedstrijd nog even staan kijken naar de topscooters, Wat knallen die er overheen!
Mooie tweede plaats voor Kees van Dijk.

En vandaag nog even gesproken met mijn friendje, zoals daniel hem noemt.

Originally posted by Bart Nrg Mc2
En was die voor rede vatbaar, Pat?

jawel, hij kwam met foto's aan van lelystad.
Kleine bijkomstigheid is dat hij is overgestapt naar de topscooter :)

Originally posted by #94
Ja beresnel, dit gaat je geld kosten. Wie heeft er ook alweer de snelste kwalificatietijd in de topscooter?

Vooral doorgaan Patje!! :) , EHH kan iemand mij toevallig wat (een zak) geld lenen:)

Je ging iig Beresnel :)

Wat ik me alleen nog afvraag is wat er met Kervin, Gé en Wilco gebeurd is achterop het circuit in de 2e ronde ofzo. Ze waren opeens foetsie :P

Originally posted by Mol
Wat ik me alleen nog afvraag is wat er met Kervin, Gé en Wilco gebeurd is achterop het circuit in de 2e ronde ofzo. Ze waren opeens foetsie :P

Dat vraag ik me nou ook af.....das toevallig:rolleyes: 8P

Denk je trouwens eens een andere wedstrijd te zien met een andere winnaar omdat ze dus alle 3 onderuit gingen...heb je nog een zelfde winnaar|( Wel erg goed gedaan uiteraard:W

Originally posted by Beresnel
Mol, ik had verwacht/gehoopt dat freddy beter zou gaan, problemen met scoot?
Ten opzichte van vorig jaar lopen ze nog steeds niet lekker. Dus zeker niet beter. Verder hield Fred zijn achterveer er tijdens de race ook nog mee op, dus dat zat ff tegen. Hij had meer moeite om het ding op de baan te houden, dan dat hij ermee kon "racen". Maargoed, kwa stuurwerk zit het denk ik wel goed, als ik Rodney ook weer zag gaan. Nu nog een pk of 10 inlopen op Patrick en dan kunnen we de strijd aan :D

Originally posted by Mol
Ten opzichte van vorig jaar lopen ze nog steeds niet lekker. Dus zeker niet beter. Verder hield Fred zijn achterveer er tijdens de race ook nog mee op, dus dat zat ff tegen. Hij had meer moeite om het ding op de baan te houden, dan dat hij ermee kon "racen". Maargoed, kwa stuurwerk zit het denk ik wel goed, als ik Rodney ook weer zag gaan. Nu nog een pk of 10 inlopen op Patrick en dan kunnen we de strijd aan :D

10 PK ??, tja dat zou mooi zijn!, ik hoop dat hij de volgende keer gaat vlammen (leuk voor de competitie)

Wat een KUT races!

Vrije training:
Die was subliem. was sneller als wilco.

De tijdtraining:
dit ging niet naar wens we hadden dingen veranderd aan de vering van de scooter. en dat pakten verkeerd uit! dat resulteerde een 5de start plaats.

Races:
Ik ging als 2de de eersten bocht in. maar een paar bochten later verloor ik de achter kant op eens. toen lag ik in het gras. met wilco en Gé op mij. snel weer er op gesprongen. terug gereden naar p4 maar toen werd ik iets te overmoedig toen kwam val partij 2. en er waren nog enkelen rondes te rijden. uit eindelijk over de finch met een zeeer slechten 14plaats:( .

Het was kortom een zwaaren kloten dag voor mij. ik heb wel de 2de tijd in de wedstrijd gereden. ( 48.5 ) maar dat helpt je niks met punten. De scooter was perfect dus ik heb goeden hoop voor emmen. alleen de coureur moet weer oke worden!

Gr Kerv

Back