Originally posted by Beresnel
heb mijn spandoek wel klaar maar kon hrm niet gebruiken, stond in de file vanaf zandvoort. kon dus helaas de eerste overwinning van patrick niet zien . volgende keer wel van de partij (incl spandoek "ik ben Beresnel") wat heeft Kerv gedaan!?
Originally posted by Joost@aerox
hier ook verbrand
heel erg naar mn zin gehad, was erg leuk idd vaker kijken. ron vs rodney was gaaf
Originally posted by Bart Nrg Mc2
En was die voor rede vatbaar, Pat?
Originally posted by #94
Ja beresnel, dit gaat je geld kosten. Wie heeft er ook alweer de snelste kwalificatietijd in de topscooter?
Originally posted by #94
Ja beresnel, dit gaat je geld kosten. Wie heeft er ook alweer de snelste kwalificatietijd in de topscooter?
Originally posted by zip#19
Wilco Verhoeven had 1ste getraind.
Originally posted by Mol
Wat ik me alleen nog afvraag is wat er met Kervin, Gé en Wilco gebeurd is achterop het circuit in de 2e ronde ofzo. Ze waren opeens foetsie
Ten opzichte van vorig jaar lopen ze nog steeds niet lekker. Dus zeker niet beter. Verder hield Fred zijn achterveer er tijdens de race ook nog mee op, dus dat zat ff tegen. Hij had meer moeite om het ding op de baan te houden, dan dat hij ermee kon "racen". Maargoed, kwa stuurwerk zit het denk ik wel goed, als ik Rodney ook weer zag gaan. Nu nog een pk of 10 inlopen op Patrick en dan kunnen we de strijd aanOriginally posted by Beresnel
Mol, ik had verwacht/gehoopt dat freddy beter zou gaan, problemen met scoot?
Originally posted by Mol
Ten opzichte van vorig jaar lopen ze nog steeds niet lekker. Dus zeker niet beter. Verder hield Fred zijn achterveer er tijdens de race ook nog mee op, dus dat zat ff tegen. Hij had meer moeite om het ding op de baan te houden, dan dat hij ermee kon "racen". Maargoed, kwa stuurwerk zit het denk ik wel goed, als ik Rodney ook weer zag gaan. Nu nog een pk of 10 inlopen op Patrick en dan kunnen we de strijd aan