Tweede race siezoen 2004 SOBW

Was wel een lekker dagje..
Mooi weer en veel publiek...
Mooie races , en wil Patrick feliciteren met zijn 1e overwinning van het seizoen..
En vond het kut dat rodney onderuit was gegaan nadat hij van een 12de plek naar een 4de plek was toegereden waar hij aan het knokken was met Ron steenwinkel om de 3e positie.
Niels boot heeft het ook zeer netjes gedaan nadat hij ver achteraan reed na de eerste bocht.

Voor de mensen die de uitslag nog niet weten.

std scooter:

1: patrick
2: paul de bruin
3: Ron steenwinkel

top scooter:

1: Ge ( nadat hij laatste belande ofzo na de start, erg goed dat die toch nog wist te winnen.)
2: Kees van dijk
3: Rick pelleberg

Nou hopen dat het mooi weer word over 2 weken op Emmen.
En dat er net zo spannende races komen.

Last edited:
wat een dag zeg!

vanochtend vroeg vanuit oudenhoorn vertrokken om eerst m'n mechanichien Jarno op te halen, drna op het gemakje naar het circuit van Brakel toe getuft. Nadat ik me eerst had ingeschreven nog wat gesleuteld en wat pk'tjes gepoets, waarna het wat mij betreft kon beginnen. de scooter liep perfect en ik kon wat mooie rondes maken, moest trouwens wel erg wennen aan de s bocht(die ik ongeveer 10x heb afgesneden :P). toen kwalificatie, lekker gereden met een mooie 8e plaats... wat immers mijn doel was, namelijk top 10.

toen de wedstrijd.
Na een goede start lag ik ongeveer op een 6e-7e plek aan het einde van het rechte stuk. Maar toen, we doken met zn allen zo'n beetje tegelijk in de eerste bocht... waarna Stoker uitweek en mij in het gras duwde(no hard feelings uiteraard). Voordat ik de scooter weer op het rechte pad had was iedereen me al voorbij gesjeest, hier baalde ik uiteraard nogal van. Toen ben ik maar als een idioot gaan rijden, en met een goed resultaat: van een 23e plek naar een 7e plek gereden met de 3e tijd van het rijdersveld!! echt fantastisch.

via deze weg wil ik iedereen bedanken voor de positieve reacties, en tevens de mensen die er wer voor gezorgt hebben dat het allemaal weer tot een goed einde is gekomen: De sponsoren, Jarno, m'n pa, joel, koen en de rest.

niels

Jaja het was me het dagje wel:P

We gingen vanmorgen weg met de hoop op een wat beter resultaat dan de vorige race, dat was bedroevend 17e. Aangezien de scooter nog niks anders liep hadden we eigenlijk weinig hoop.

Voor de vrije training nog wat met de onsteking geklooit wat niet hielp dus nog geen snelle scooter. Toen de onsteking maar weer teruggezet en zijn we wat zwaarder op de rollen gegaan. Dat was de beste tip die we gehad hadden deze dag want ineens wou de scooter wel en kon ik degene die me in de vrije training voorbij gingen nu wel voor blijven.

Dit bracht me op een 5e startplek.....iets wat ik vantevoren nooit had gedacht. Ik tevreden denks.
Alleen de bougie was nogal blauwachtig wit uitgeslagen......vaag kleurtje, niet echt goed dus.
Maar een maatje groter op de sproeier en gaan.

De wedstrijd begon niet echt lekker voor me. Ik had een achtelijk beroerde start en ging van de 5e naar de 15e plek toe.
Dat kon ik niet echt hebben dus ben ik (net als niels:P) als een gek gaan rijden. Na veel leuke gevechten gehad te hebben ben ik op een 4e plaats geindigd.

Hier ben ik natuurlijk erg blij mee:)
Het had alleen niet veel langer moeten duren want de scooter werd "ietsjes" warm zeg maar....... de bougie was ook nog niet echt lekker.
Daar moeten we dus nog wat op vinden.

En we gaan weer vol goede moed (niet teveel:rolleyes: ) op naar de volgende wedstrijd. Dan moeten we echt sturen:) Wordt vast leuk.

Dat was het dan wel weer, tot de volgende keer:D8P

heb mijn spandoek wel klaar maar kon hrm niet gebruiken, stond in de file vanaf zandvoort. kon dus helaas de eerste overwinning van patrick niet zien :( . volgende keer wel van de partij (incl spandoek "ik ben Beresnel") wat heeft Kerv gedaan!?

Back