Tweede race siezoen 2004 SOBW

Originally posted by Beresnel
Vlug ge edit !!:)

zag net nog staan dat je een testrun gemaakt hebt :)
is zeker nog (geheim) :)

Nee hoor, maar ik vond dat zo stom staan. dus heb het maar weer veranderd. maar er is inderdaad al lekker gesleuteld, en geromeld! })

Je moet toch wat hé, in die twee weeken:#

Gr Kerv

Originally posted by Joël
En als jij hem nu ook nog even voorbij tuft zijn we helemaal blij! :)8P
en als jullie dan bij de trainingen al aanwezig zijn, kunnen jullie de scooter top afstellen voor die baan ;)

Originally posted by dani
en als jullie dan bij de trainingen al aanwezig zijn, kunnen jullie de scooter top afstellen voor die baan ;)

Komt goed, komt goed. Brakel is redelijk dichtbij... :)

Originally posted by dani
Dat viel mij idd wel een beetje tegen. Ik had verwacht dat jullie er gewoon elke race bij waren. Niels als (top)coureur en jullie voor de technische ondersteuning :)

Originally posted by Mol
Dat viel mij idd wel een beetje tegen. Ik had verwacht dat jullie er gewoon elke race bij waren. Niels als (top)coureur en jullie voor de technische ondersteuning :)

Ik had er graag meteen bij willen zijn, echter ik stond zaterdag en zondag 's ochtends nog een blok te tunen die zondagmiddag klaar moest zijn.
Ik had de scooter goed lopend aan Niels meegegeven, dus ik had er wel vertrouwen in dat het goed zou komen, vandaar.

Maar wil vanaf nu eigenlijk niets meer missen...

Dan is het goed. Verder dat je moest tunen is geen excuus. Daar zoek je maar een oplossing voor net als Fred gedaan heeft :D

Originally posted by Mol
Dan is het goed. Verder dat je moest tunen is geen excuus. Daar zoek je maar een oplossing voor net als Fred gedaan heeft :D

Die oplossing is er gekomen, met goed gevolg. ;)

Wat Fred deed is het andere uiterste...

Originally posted by D@ve
Ik ben er ook weer, ik neem ff een paar xtra pk's mee zodat ik wel mee mag rijden in de wedstrijd.

Onze uitlaat lenen? Hahahahaha... :P ;)

Mol: Die bougie zal Ivo vast nog wel hebben, of ie eraan denkt om hem mee te nemen is een tweede. :)

Back