Tweede race siezoen 2004 SOBW

Het was weer een gezellig dagie en heel mooi weer!
Rodney reed inderdaad erg goed. In de B vond ik die neo's 43# ook goed rijden, jammer van die diskwalificatie. Volgde keer beter! Ik heb al weer zin in Nieuw Weerdinge, hopen dat het weer zo'n mooi weertje is!

groetjes

ik vind een 10e plek in de topscooter ook een heeeeeel mooi resultaat, zeker voor 1e wedstrijd :)... oja voor we het vergeten, wat dacht iedereen van koen schippers dan? 2e wedstrijd, 5e plek in std A 8)

Originally posted by Razma
stel je even voor btw :)

Ik ben een fanatieke supporter die al een aantal jaartjes mee gaat naar alle scooterraces. Zelf rijd ik dus niet, maar het zal wel goed zijn als er eens wat meer meiden zouden gaan racen!

groetjes

Originally posted by sven zip sp
nou niels ik vind het ook een goed resultaat!!Maar een goede machiene is erg belangrijk en op dat punt heeft ie het nu goed voor elkaar!

:)

Mag ook wel eens na 2 seizoenen gekloot... ;)

Feit is dat we een hele tijd met een haarscheur in het carter gereden hebben, welke de grootste oorzaak van alle ellende inhield.

Originally posted by Sammy#1
Ik ben een fanatieke supporter die al een aantal jaartjes mee gaat naar alle scooterraces. Zelf rijd ik dus niet, maar het zal wel goed zijn als er eens wat meer meiden zouden gaan racen!

groetjes

Zou voor mijn meissie inderdaad wel eens leuk zijn als ze niet langer het enige meisje is.

en wie mag jij zijn dan sammy#1?

ik heb lekker gereden inderdaad op brakel:> niks over te klagen. alleen jammer van de diskwalie.

groeten

110-1081977854.jpg

110-1081977888.jpg

111-1081977963.jpg

111-1081977988.jpg

111-1081978011.jpg

111-1081978043.jpg

111-1081978075.jpg

111-1081978107.jpg

deel1

maar 2 fotos topscooter ???
mja kmag niet klagen er zijn niet veel mensen die hun tijd steken in het voorzien van een toppie site waar veel werk in zit ds ik klaag niet

Originally posted by S`acht
maar 2 fotos topscooter ???
mja kmag niet klagen er zijn niet veel mensen die hun tijd steken in het voorzien van een toppie site waar veel werk in zit ds ik klaag niet

0

Dit is alleen standaard klasse.... A en B.

Back