Jaja het was me het dagje wel
We gingen vanmorgen weg met de hoop op een wat beter resultaat dan de vorige race, dat was bedroevend 17e. Aangezien de scooter nog niks anders liep hadden we eigenlijk weinig hoop.
Voor de vrije training nog wat met de onsteking geklooit wat niet hielp dus nog geen snelle scooter. Toen de onsteking maar weer teruggezet en zijn we wat zwaarder op de rollen gegaan. Dat was de beste tip die we gehad hadden deze dag want ineens wou de scooter wel en kon ik degene die me in de vrije training voorbij gingen nu wel voor blijven.
Dit bracht me op een 5e startplek.....iets wat ik vantevoren nooit had gedacht. Ik tevreden denks.
Alleen de bougie was nogal blauwachtig wit uitgeslagen......vaag kleurtje, niet echt goed dus.
Maar een maatje groter op de sproeier en gaan.
De wedstrijd begon niet echt lekker voor me. Ik had een achtelijk beroerde start en ging van de 5e naar de 15e plek toe.
Dat kon ik niet echt hebben dus ben ik (net als niels
) als een gek gaan rijden. Na veel leuke gevechten gehad te hebben ben ik op een 4e plaats geindigd.
Hier ben ik natuurlijk erg blij mee
Het had alleen niet veel langer moeten duren want de scooter werd "ietsjes" warm zeg maar....... de bougie was ook nog niet echt lekker.
Daar moeten we dus nog wat op vinden.
En we gaan weer vol goede moed (niet teveel
) op naar de volgende wedstrijd. Dan moeten we echt sturen
Wordt vast leuk.
Dat was het dan wel weer, tot de volgende keer
8P