Tunen, Hoe en Wat?

Originally posted by Boyd
Ik dacht dat jij wel voor andere mensen tunede, zag pas zo'n jpg bestandje met prijzen langskomen dacht ik....
offtopic: dat was een ruwe opzet. onderdeel van profielwerkstuk op school. hoe zit het als je zoiets opzet ed. met belasting betalen etc.
 
Op verzoek van Bas@area geupload en hier posten:
cilindertuning1%20copy.jpg
 
zie nie echt in wat dat hier moet :?
en ja das idd mijn evo toen die was warmgelope.

edit: kzie niet echt in wat je hiermee wil bereiken bas. als ik een opzet maak als voorbeeld voor een werkstuk op school, waarin een jaar oude fotos staan, wat draagt dat dan bij aan dit topic? ben ook zeer benieuwd hoe je aan dat stuk komt, gezien het zoals al eerder vermeld onderdeel van een werkstuk is :)
ps. wil je wel fotos maile van hoe de cilinder UITEINDELIJK geworden is hoor :)
 
Last edited:
Dat doet hij niet, het is voor een werkstuk zegt hij toch? Verder zal ik voor een keer niemand afbranden O-)
 
het uiteindelijke resultaat is wel netjes afgewerkt voordat iedereen rare dingen gaat denken, ik zal maar niet mijn beun/studie/oefen cil hier posten want dan krijgt iedereen spontaan nachtmerries:D

en@kneiter: richting doe je toch via de gangen, en niet de poorten zelf? dat bedoelde ik ermee. kan zijn dat ik me hierheen gruwelijk vergis

-Tom
 
Als jij een spoelpoort omhoog werkt moet je de poort zo bewerken dat de richting hetzelfde blijft, dus je moet er wel degelijk rekening meehouden. En ja dit is bijna niet te doen.
 
hoe kan je in godsnaam het maximale uit een cilinder halen zonder de DUURZAAMHEID en SLIJTAGE in gevaar te brengen 8P
 
Originally posted by ABT
Haha, bij mij zijn er de laatste tijd ook al een paar doorgebrand, ik ga nu over op luchtgereedschap, wel erg prijzig maar praktisch onverwoestbaar.............

Luchtgereedschap heb ik ook tot mijn beschikking, maar dat zijn erg grote dingen, passen nooit in een cilinder en in de uitlaatpoort.

En ga je daar ook niet te snel te hard mee ?
 
Klopt,
ik ben al aan het bellen geweest naar tandarts-groothandels enz, alleen nix gebruikt te krijgen.........:(

Alleen nieuw voor x duizend euro:rolleyes:
 
Ik had toen van mijn tandarts een site gekregen waar je spullen kon bestellen, maar dat is zo verschrikkelijk duur :'(

Ik geloof alleen al 800 euro voor een haakse kop... en dan moest je nog de frees zelf hebben.

Hij vertelde trouwens ook dat je beter electrisch kon hebben, omdat daar ook nog kracht achter zit. Hij had erover dat als het mocht gebeuren dan iemand op het boortje bijt dattie dan stopt [op lucht], met electrisch zou het niet z'n mooi gezicht zijn :rolleyes:
 
Ik denk dat je juist beter kan hebben dat het ding een beetje afremt als je iets aanraakt, anders gaat het te snel denk.
 
Originally posted by RobvdZande
Wij maken voor haaks werk o.a. gebruik van dit;

Erg duur overigens maar je hebt het voor het serieuze werk gewoon nodig.
heb precies dezelfde tot mn beschikking :) werkt erg fijn, en is licht.
 
Back
Top