das niet juist.Originally posted by Big B NRG
daar geen "koppel" achter.
das niet juist.Originally posted by Big B NRG
daar geen "koppel" achter.
Originally posted by RobvdZande
Wij maken voor haaks werk o.a. gebruik van dit;
*Erg mooie haakse kop:~*
Erg duur overigens maar je hebt het voor het serieuze werk gewoon nodig.
heb je een relatief licht compressortje voor nodig.Originally posted by Chris@Citta
en zo'n ding werkt dan op lucht..?
op wat voor compressor sluit je zoiets dan aan... en wat heeft het nodig, hoge druk?
wel supervet spul
Originally posted by Sid
das niet juist.
Originally posted by gloomyglow
bij zuiger gestuurde inlaat de inlaat kant van de zuiger scherp maken
Originally posted by hebo-appiej
heys kheb wel goeie ervaring meej met deze aanpassing voor diegene diej een lc / ac hebben
de uitlaat poort verbreden naar 26.4 mm
de hoogte iets bewerken met 3 mm
maak de uitlaat poort ovaal als een vierkant.
pas de zuiger iets aan door diej sleuven aan de andere kant van je uitlaatpoort. diej 2 gaatjes voor de smering maak deze ff strak en breder .
dit resulteerde in 12 km meer top en dikker optrekken
ik gebruikte drebels zowel steen als ijzer en freesjes
diej 2 gaatjes voor de smering maak deze ff strak en breder .
dit resulteerde in 12 km meer top en dikker optrekken
Originally posted by hebo-appiej
heys kheb wel goeie ervaring meej met deze aanpassing voor diegene diej een lc / ac hebben
de uitlaat poort verbreden naar 26.4 mm
de hoogte iets bewerken met 3 mm
maak de uitlaat poort ovaal als een vierkant.
pas de zuiger iets aan door diej sleuven aan de andere kant van je uitlaatpoort. diej 2 gaatjes voor de smering maak deze ff strak en breder .
dit resulteerde in 12 km meer top en dikker optrekken
70cc trok je poep ( de giet dan ) de team hou ik voor ogen :O
dit alles doet thoms motoren ook en leg evt nog een extra voetpakking onder de cilinder voor het beste niveau van uitlaat poort
ik gebruikte drebels zowel steen als ijzer en freesjes