Originally posted by Big B NRG
Is een proxxon duurder en ook te verkrijgen bij doe-het-zelf zaak?
Cilinder is ws al geregeld
Eigen cilinder komt later idd, beetje zonde om die te verneuken...
Originally posted by Big B NRG
Is een proxxon duurder en ook te verkrijgen bij doe-het-zelf zaak?
Cilinder is ws al geregeld
Eigen cilinder komt later idd, beetje zonde om die te verneuken...
Originally posted by Bas@Area
Ik snap niet dat het zo brak eruit kan zien bij de eerste keer ? , zelfs met je ogen dicht zou ik het nog meer symetrisch maken..
Originally posted by Lycorda
De Uitlaatpoort lijkt me nog het meest belangrijk, ik zou trouwens je uitgesneden poortmap erin hangen, met een markerstift oid het te freezen gebied aftekenen en dan de map eruit halen, met mapje erin werkt niet bepaald handig, altans dat is mijn mening
Originally posted by Big B NRG
Ik denk dat het dan een dremel wordt, aangezien je daar ook veel verschillend gereedschap kan kan voor krijgen.
Originally posted by Lycorda
over het tunen wat ik tot nu toe zelf heb ervaren: spoelers mooi recht en egaal maken, en de spoelgangen vanaf de voet zo recht mogelijk maken (staat @grahambell boek hoe te doen )
De Uitlaatpoort lijkt me nog het meest belangrijk, ik zou trouwens je uitgesneden poortmap erin hangen, met een markerstift oid het te freezen gebied aftekenen en dan de map eruit halen, met mapje erin werkt niet bepaald handig, altans dat is mijn mening
Originally posted by Kneiter
Juist dat is het hem, na 10min ben ik gewoon gaan frezen als gek, cilinder was al aan zijn einde. Puur om te kijken wat er gebeurd als ik uitschiet, is de wand dan zwaar aagetast etc. Gewoon evne kijken met de verschillende frezen wat je ermee kan.
Originally posted by Sjoerd
Bij mijn laatste cilinder is mn trouwe dremel kapotgebrand trouwens :'( kwam in 1 keer rook uit, dat was einde verhaal. Mn andere doet ook niet echt meewerken want dat slot om de as vast te zetten verslijt als een gek. Al met al eist het tunen nu zn tol.
dat heb ik iig nooit gedacht. het is wel een hele fijne opstap naar mijn meningOriginally posted by Pronk
Het valt me op dat er mensen zijn die denken dat ze kunnen tunen als je het boekje van Bell hebt gelezen. Geloof me, het is maar een klein deel van wat je moet weten, waar ik tot nu toe het meeste van heb geleerd :
Originally posted by Sid
dat heb ik iig nooit gedacht. het is wel een hele fijne opstap naar mijn mening
is prima. kheb nooit een andere cilinder dan die van mezelf bewerkt namelijkOriginally posted by Bas@Area
Sorry, ik heb van iemand een foto gehad van een cilinder die jij bewerkt zou hebben maar dat zag er wel erg brak uit en die txt erbij was ook wel vaag...
Als ik thuis ben PM ik je hem wel...misschien is het wel niet echt zo