Over dat tuningsgeheim.
Ik bedoel ik heb der geen
maar ik vind wel dat als ik voor mezelf iets "nieuws" bedenk, zoals bv. een nieuwe uitlaatpoortvorm of iets extra's in mn carter, dan probeer ik het eerst uit en probeer ik ook werkelijk resultaten te laten zien alvorens ik het overal rond ga vertellen.
Big B NRG, jij gaat nu als eerste:
- een dremel starterspakket halen, al geef ik de voorkeur aan proxxon met een externe voeding (lichter in de hand) met een zooi freesjes.
- daarna ga je langs de dealer en regelt een gare cilinder
- dan daarin lekker oefenen en proberen
- en dan een serieuze planning maken voor je eigen cilinder.
Over de vorm van mn eigen uitlaatpoort heb ik een week of 2 gedaan om em te bedenken, al is he niks bijzonders. Ik wilde gewoon zeker wete dat ik nie erges in een koelkanaal of tapeind zou uitkomen
Boek van A. Graham Bell heet trouwens: Two-Stroke performance tuning, en is te bestelle bij bol.com :!