TTE sprinters 2008

Wat ik me afvraag, waarom start Sander altijd rechtop? Het zal misschien ook wel niks uit maken kwa tijd, maar het viel me op dat Sander pas na 10-15 meter plat gaat?

Verder knalt het erg hard bij jullie:love:

Wat ik me afvraag, waarom start Sander altijd rechtop? Het zal misschien ook wel niks uit maken kwa tijd, maar het viel me op dat Sander pas na 10-15 meter plat gaat?

Verder knalt het erg hard bij jullie:love:

Ik denk dat dit net zoals bij dennis voor stabiliteit bij het starten is. En plat liggen scheelt wel in tijd, alleen het verschil word steeds groter naarmate je harder rijd.

gefeliciteerd manne :)

voor beide manne zeer nette tijden!

in het begin van het seizoen is duidelijk er duidelijk iets vermeld op het forum en in het reglement over het scooterwissel gebeuren :)
daarom sprak ik daar sander ook over aan of jullie je daarvan bewust waren, dat was dus niet zo.
als ik niets had gezegd hadden jullie er pas in de finale achter gekomen en dan moest er dan nog iets geregeld worden..als daar nog de tijd voor was..

en anders gewoon een dagje frame wisselen :+

Owja nog een ander leuk feitje, waarcshijnlijk gaat rene volgende week in duitsland rijden op 1/8 mijl dus 200 meter tijdens een drag wedstrijd van motoren. Kijken wat ie kan doen op de 200 meter:W

gefeliciteerd manne :)

voor beide manne zeer nette tijden!

in het begin van het seizoen is duidelijk er duidelijk iets vermeld op het forum en in het reglement over het scooterwissel gebeuren :)
daarom sprak ik daar sander ook over aan of jullie je daarvan bewust waren, dat was dus niet zo.
als ik niets had gezegd hadden jullie er pas in de finale achter gekomen en dan moest er dan nog iets geregeld worden..als daar nog de tijd voor was..

en anders gewoon een dagje frame wisselen :+

Zou best kunnen kloppen, alleen waren er meer mensen van de SBO er bekend mee dat we het alleen als test rit deden. Ik kan er dan niet goed tegen dat als je consequent wil zijn dat je het niet bij alles doet. Zo heb ik in de omloop ook weer een aantal dingen gezien ( zoals geen geborgde wielen) die dan wel weer getolereerd worden.

@ wieger ben ik niet zo bang voor, ding is goed stabiel op snelheid:)

Daarnaast, als dat soort test ritjes niet kunnen zal het langer duren voordat er iemand onder de 6 gaat denk ik. Want Sander is een stuk lichter als Rene..

gefeliciteerd met de verdiende punten en beker weer mannen!
jammer van de warmte verder was het weer een gezellige dag met jullie:)

Owja nog een ander leuk feitje, waarcshijnlijk gaat rene volgende week in duitsland rijden op 1/8 mijl dus 200 meter tijdens een drag wedstrijd van motoren. Kijken wat ie kan doen op de 200 meter:W

niets waarschijnlijk heb hem al ingeschreven gisternacht:W
word wel vet denks.

Gister hebben we een sprintdag in Duitland gehad. 200 meter op gas is heel vet. Die duitsers moesten zaterdag nog beetje lachen en noemden ons scooterboys totdat we gingen rijden zondag. Toen hadden ze toch wel respect voor ons werk, meerdere malen gehoord van mensen die redelijk hard gaan in de dragscene.

Ze vielen ook steil achterover toen we vertellen wat voor vermogen erin zat en hoeveel cc we hebben.

Maar goed de sprints zelf. Ik heb zelf 2x kunnen rijden omdat het echt knetterdruk was. Dacht je bij SBO lang te moeten, dit was nog langer. Verder was het uiteraard onduidelijk wanneer je nou aan de beurt was. Blijven toch duitsers.

Mijn 1ste run weet ik de tijd niet van want je scheen een papiertje te moeten ophalen daarvoor. Mijn 2de run was een tijd van 7.4 met 0.11 reactie op 200 meter. Ik zou eerst maar 150 meter op gas maar ging wel lekker dus de knop maar 200 meter ingehouden. Eind snelheid weet ik helaas niet want op 200 meter staan geen sensor voor snelheid, alleen op 400 meter.

Hier wat pics van mij, filmpjes komen nog

wof1c.jpg

22ezhv.jpg

14mdtk.jpg

2v8ip7q.jpg

[Ir]http://i37.tinypic.com/qoej2x.jpg[/ir]

2nqe3qe.jpg

ou33t1.jpg

Jasper en ik tegen elkaar

3145y6e.jpg

Toen was Vas ook wel keer op mijn frame. Nog niet eens erop gezeten maar het ging goed komen zei ie. Ik beetje instructies geven, bij 2de gele lamp knop in en gewoon gas geven. Nou dat deed en liet het niet weer los. Komen we terug bij de tent, vraagt ie waar dat 200 meter was. Bij de 1ste 4 pionnen Vas. Daarna komen nog 4 en dat is 400 meter. Maar Vas zag alleen 4 pionnen en daarna niks meer. Dus hij heeft een meter of 400 op gas gereden. Dat was de enige instructie die ik was vergeten te zeggen, bij 200 meter knop los laten :P

Verder nette run van Vas met tijd van 7.6 maar had meer ingezeten gezien de wielspin.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Q1_HaoGKkYM"]YouTube - Vasco op frame Rene Staal 03-08-08[/ame]

auf477.jpg

1r5kqc.jpg

o51ilf.jpg

Ondanks het niet veel kunnen rijden een hele vette dag gehad. En wil ik Jasper nog bedanken voor het rijden :D

Super vet jongens, had ook ff een uitnodiging deze kant op gedaan dan :P

Wat voor een tijden reden de motoren? of zijn jullie daar niet van op de hoogte?

Die motoren waar wij bij stonden reden 6.5 na 200 meter. Maar dat zijn wel de snellere met lachgas en alles. Die in Damwoude reed rijd dat ook, die was er ook dit weekend

Hele nette tijden-:-

Om iedereen een vergelijk te geven.
Ikke met Mol zijn blok op Santa Pod in 2003:
Zonder het NX syteem reden we 9.123sec@116,3km/u op 1/8 mijl en 14.905sec@132,5km/u op 1/4 mijl.
Met NX systeem 8.606sec@126.3km/u en 13.982sec@140.4km/u.
santapod03c.jpg

Een hele hoop sneller dus})

Back