The TTE Mooiboi Machine 2008 !

Status
Not open for further replies.
Servie leuk je gesproken te hebbe op de X-days. Wat was ik een schijterd zeg, toch bedankt dat je aanbood om te rijden, je hebt nog 1 150 meter ticket tegoed :D

Ding van jou gaat erg hard. Als dit niet onder de 7 kan knallen weet ik het echt niet meer. Veel succes toegewenst in Zoetermeer, gaat wel goedkomen denk ik!

Wanneer krijg ik die ticket hihihi :W. Spreek je in zoetemeer :love:

Net ding kerel! knalt ook hard, aan de reacties te zien.

Wat scheelt dat pijpje tov. een C21 nu?

En waarom rijd je niet met een elektrische pomp? is alleen minder weerstand?

Als het niks scheelde met de c21 dan had ik de c 21 gehouden denks :rolleyes:.

Over waterpomp heeft met medere dingen te maken !
Thnx voor je reactie.

accu is gewicht???

dat is 1 reden van de 4 :p hihih.

Gaat goed hard als je op die afstand al 117 haalt dan zul je op de 150 meter denk ik toch wel over de 120+ gaan. Ding ziet er vetjes uit en knald ook naar behoren!

Groetjes Fouad. :)

Thnx man. we zien het wel ! :D

Ziek ding servien, blaast als een malle
Zie ik toevallig ook me oude zip daar op de fotos staan bij jou?
En die nieuwe uitlaat is kk bruut man, egt vers:)

Geen idee ? welke oude zippa.
Lekke knallen dat is de shit hihihi :W

Gefeliciteerd met het behalen van de snelste tijd jonge. en dat filmpje tegen die subaru is ook cool. auto's hebben altijd het nakijken 9||6

Ben benieuwd wat je gaat rijden @ de 22e, maar we zien je voor die tijd wel bij mij thuis op de bank verschijnen.:~

Thnx lieved. Tot binnenkort ;) :W
Idd auto helden winnen het nooit op de 150 meters hihihih *D

Thnx voor de reacties lieve members O-)

ik bedoelde die zwarte zip die met je sr op de foto staat die had verkocht aan jou:P
Trouwens al gebankt met nieuwe uitlaat etc?

Update 10-07-08 The TTE Mooiboi Machine !

Hier weer even een klein updatje van mijn kant i.v.m wat foto`s van Kloosterzande.
Zoetemeer wil ik het maar niet over hebben, omdat ik daar met 20/21 pk rond reed, dik balen maarjah daar kom je later achter :).

Kloosterzande !

Na een lange reis vanuit het hoge noorden/assen kwamen we zaterdagaaf rond 22:00 aan @ Kloosterzand. (TTE Mooiboi``s) :p.
Het was meteen al gezellig met de Crew en met Marco Xsh e.d. Na flink wat ouwehoeren en een liter malibu was het eindelijk bedtijd voor ons (3:00) :Z.

s`ochtens rond 7en werden wij uit ons nest geroepen door Kenny. Goed verrot en brak en ook nog een koppijn erbij :D.
Maargoed dat mocht de dag niet verpesten -:-.

Zondag was een geslaagd sprint dagje, Machine liep wel lekker en de reacties waren ook niet slecht van mijzelf.Zuiger was goed versleten
en het snaartje ook.
Ik wou zò graag onder de zeven maar dat is niet gelukt. Reed namelijk 7 Rond :p +ralf+ Goed voor de Omloop dus !
Machine begon steeds lekkerder te lopen kreeg ik het vermoedden na enig afstelwerk. Alleen verneukte ik het in de Omloop. Trok een streep van 10 meter (slingerend) dus uiteindelijk 6 of 7e geworden.
Dikke prima dus -:-.

Tijd voor wat Picca``s *D :

Kloosterzande%201.jpg

Kloosterzande%202.jpg

Kloosterzande%203.jpg

Kloosterzande%204.jpg

Kloosterzande%205.jpg

[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/Kloosterzande%206.jpg[/ir]
[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/Kloosterzande%207.jpg[/ir]

Tot de 27ste Dushi`s.
En dan onder de 7en knallen denks :!:W.

AdiozZz Servi

denks?

ik verplicht je!:P

kan die zat dus;)

mischien maar eens een sprintje wagen daarzo!, lijkt me wel reesz:P

meet je dan;)

groet

kerel hij ziet er echt master uit man

trouwens je heb un teamgenoot net uit de finale´s gehouden met precies dezelfde tijd allebij 7,034 alleen jou reactie was langzamer dus als je die eraf zou trekken was jij sneller dus dat was het gelukje:P:P tot hengelo ;)

Hij blijft vet en gaat goed snel :)
Hengelo sprintje maar over doen denks :W aangezien ik een valse start had :*

Sprinter had nog niet helemaal het oude vermogen op Kloosterzande maar liep ook niet slecht:) Komende week de 24+ weer gaan zoeken en dan onder de 7 op Hengelo!!

denks?

ik verplicht je!:P

kan die zat dus;)

mischien maar eens een sprintje wagen daarzo!, lijkt me wel reesz:P

meet je dan;)

groet

Gaat helemaal goed komen dushi :*

kerel hij ziet er echt master uit man

trouwens je heb un teamgenoot net uit de finale´s gehouden met precies dezelfde tijd allebij 7,034 alleen jou reactie was langzamer dus als je die eraf zou trekken was jij sneller dus dat was het gelukje:P:P tot hengelo ;)

:W Thnx man !

Vette step :D

Zie je in Hengelo. Ben er ook met daglicentie.

even een sprintje trekken :~

Hij blijft vet en gaat goed snel :)
Hengelo sprintje maar over doen denks :W aangezien ik een valse start had :*

En dan nog niet winnen ondaks de valse start :D

sorry maar lijkt me echt niet fijn zitten:P verder heel net ding:)

Zit super ! :!

Nogmaals mooi sprintertje! Succes volgende keer met de onder de 7 te gaan.

Groetjes Fouad.

Bedankt Fouad. onder de 7 is voor jou geen moeite van jou O-)
49 kilo woog jij toch ?

Sprinter had nog niet helemaal het oude vermogen op Kloosterzande maar liep ook niet slecht:) Komende week de 24+ weer gaan zoeken en dan onder de 7 op Hengelo!!

Gaat helemaal goed komen tom ! :love:

Thnx voor reactie`s *D

Makkelijk is iets anders in de afgelope finale was het toch wel moeilijk liep stukken slechter, ik weeg net iets meer als 50 licht eraan, en de scooter net iets minder en rijklaar zal ik rond de 103 zitten.(heb best een zware sonic) Maar er zijn lichtere mensen in combi met scoot in onze klasse hoor :p. En tevens heb ik ook niet zon vermogen zoals jij hebt :+.

Groetjes Fouad en succes we trekken nog wel eens een sprint.

Ben wel benieuwd de 27e heb hem nog niet zien rijden, Had de sprint tegen de supra GRAAG gezien zijn er geen filmpjes van of iets. Ook zie ik dat de sprinter ook als step te gebruiken is;).

Succes de 27e

" Pas op voor het opstapje , euh... Scooter ! " :P

Tof ding. ;)

hihi idd :D thnx voor reactie !

Makkelijk is iets anders in de afgelope finale was het toch wel moeilijk liep stukken slechter, ik weeg net iets meer als 50 licht eraan, en de scooter net iets minder en rijklaar zal ik rond de 103 zitten.(heb best een zware sonic) Maar er zijn lichtere mensen in combi met scoot in onze klasse hoor :p. En tevens heb ik ook niet zon vermogen zoals jij hebt :+.

Groetjes Fouad en succes we trekken nog wel eens een sprint.

vermogen zegt ook niet alles, tom en ik stonden bij de prijsuitreiking te kijken en jij liep langs richting podium. Tommy en ik keken elkaar aan van wtf wat een klein mannetje hihihi :D.

sprintje gaan we zkr even een x doen @ Hengelo.

AdiozZz Servi

Ben wel benieuwd de 27e heb hem nog niet zien rijden, Had de sprint tegen de supra GRAAG gezien zijn er geen filmpjes van of iets. Ook zie ik dat de sprinter ook als step te gebruiken is;).

Succes de 27e

staan wel filmpjes op dumpert.nl en op google ;).
Thnx voor reactie -:-

Hehe ik ben idd vrij klein van postuur. En vermogen zegt idd absoluut niet alles sprintje komt goed @ hengelo :).

Groetjes Fouad.

haha dat zeker niet!

bij ons lijkt het wel zo, hoe minder vermogen, hoe sneller de tijden!:P

ontopic:
toch benieuwd of je op hengelo sneller bent als de vorige keren!:)
laten we hopen dat als je finale tijd, het lekkerder gaat als op kloosterzande;)

succes ermee, en we spreken dan!

Brute machine! Ik had er op kloosterzande meer van verwacht, maar je geeft zelf al aan vermogen te missen.. helaas :)

Moet um de 27e missen.. suc6 dan vast!

Status
Not open for further replies.
Back