TTE sprinters 2008

:winner: Gefeliciteerd. Verdiend ook sprinter stond er elke wedstrijd weer klaar voor netzo als sander. Goede combinatie.

Nogmaals van harte en tot volgend seizoen.
 
Iedereen bedankt voor de felicitaties! Gister de sprinter van Sander weer goed aan de loop kunnen krijgen na twee tegenvallende sprints. Snelste tijd gister in de finale gezet van 6,34.

Einde van het seizoen, maar voor ons ook einde van onze fanatieke sprint loopbaan:). We zullen nog wel een keer op de sprints te zien zijn, maar niet meer elke sprint. We zijn in 2007 1e geworden 2008 2e en 3e en dit jaar weer nummer 1, dus een mooie afsluiter! Het komt er kort gezegd op neer dat de tijd en motivatie niet meer aanwezig is om nog een jaar alle sprints bij langs te gaan. Ik wil alle TTE knapen nog even oprecht bedanken voor het topseizoen:W!!
 
Iedereen bedankt voor de felicitaties! Gister de sprinter van Sander weer goed aan de loop kunnen krijgen na twee tegenvallende sprints. Snelste tijd gister in de finale gezet van 6,34.

Einde van het seizoen, maar voor ons ook einde van onze fanatieke sprint loopbaan:). We zullen nog wel een keer op de sprints te zien zijn, maar niet meer elke sprint. We zijn in 2007 1e geworden 2008 2e en 3e en dit jaar weer nummer 1, dus een mooie afsluiter! Het komt er kort gezegd op neer dat de tijd en motivatie niet meer aanwezig is om nog een jaar alle sprints bij langs te gaan. Ik wil alle TTE knapen nog even oprecht bedanken voor het topseizoen:W!!

Ga lekker racen :), heel nieuwe uitdaging :).
 
Tom, Robbert, Sander Gefeliciteerd! hij is verdient:W
Jullie bedankt voor alle moeite die jullie in de scooters gestopt hebben.

we gaan binnenkort eerst bier drinken;)
 
Ik wil jullie ten eerste erg bedanken voor alle steun,ten 2e wil ik jullie feliciteren met het kampioenschap,we zullen TTE missen en ik denk dat jullie in 2011 het toch wel weer missen en weer terug komen voor het kampioenschap:p maar ik kom wel een keer met Jasper bier drinken,moest daar toch nog een keer helemaal stuk gaan dan kunnen we net zo goed twee vliegen in één klap nemen toch?

heel goed gedaan jongens en tot snel!!!
 
tom en robert :) bedankt voor alle tijd die jullie erin gestoken hebben, ben hier echt blij mee!
natuurlijk ook de rest van TTE bedankt , mooie afsluiter gehad :):)

we drinken er snel eens eentje op ;)
 
gefeliciteerd jongens, tot volgend jaar lausitz:+

Wie weet...
Maar wil ook iedereen bedanken voor een zeer leuk en deels geslaagd jaar.
Rene met alle tegenslagen, en op elke sprint wel iest met dat ding.
Had zeker een dikke tijd in gezeten.
Jasper voor de mooie tijden die dat ding heeft gelopen. en af en toe even scheuren door eleveld...
Sander voor de 1e plek en een leuk en gezellig jaar
Servien voor je trouwe volhouding van pietje Jatooo, jammer dat je niet hoger was geeindigd. zat er zeker in.
Tom voor de goede samenwerking tot het opbouwen van de snelle sprinters.
Henri voor de trouwe opkomst elke sprint.

Tot de volgende x9||6
 
Wie weet...
Maar wil ook iedereen bedanken voor een zeer leuk en deels geslaagd jaar.
Rene met alle tegenslagen, en op elke sprint wel iest met dat ding.
Had zeker een dikke tijd in gezeten.
Jasper voor de mooie tijden die dat ding heeft gelopen. en af en toe even scheuren door eleveld...
Sander voor de 1e plek en een leuk en gezellig jaar
Servien voor je trouwe volhouding van pietje Jatooo, jammer dat je niet hoger was geeindigd. zat er zeker in.
Tom voor de goede samenwerking tot het opbouwen van de snelle sprinters.
Henri voor de trouwe opkomst elke sprint.

Tot de volgende x9||6

zo heeft toch iedereen zijn taak in het TTE team:D vooral henri heeft een belangrijke!
 
Back
Top