dragsterlover
TTE Mooierd #221
Update 18-09-2008 The TTE Mooiboi Machine 2008 ! -:-
Weer even een update van mij kant ! Laatste update was kloosterzande meende ik.
Ik kan wel een heel verhaal gaan lullen over hoe en wat, maar het is heel simpel. De scooter liep heel constant ! Reed op elke sprint rond de 7 sec Rond. Op Nijmegen eindelijk eens onder de 7 sec gereden ! Een 6.98. We hebben echt het hele blok open gegooid, dingen opgemeten, verschillende onderdelen vervangen. Verschillende zuigers getest. Of terwijl heel wat testbank-ritjes gemaakt maar zonder enig suc6.Het oude vermogen van 24.4 wou maar niet terug komen.
Zoals afgelopen zondag (Eindhoven)ging het zkr wel goed. De scoot bouwde enorm hard op en boekte gewoon weeli`s :love:.
De meeste scoots knalde ik er in het begin allemaal uit maar op 3/4 van de baan kwamen ze eng dichtbij.
Einde van de dag toch nog een paar dingen veranderd en dat had suc6. Alleen nu waren mijn reactie tijden super slecht .
(0.24 reactie met een tijd van 7.03) Er zat dus meer in :!
Genoeg gebabbeld, Foto`s van de afgelopen sprints !
Hengelo
Nijmegen
Meppel
[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/Meppel%202-11.jpg[/ir]
Eindhoven
Verder heb ik mijn doelen zeker bereikt met deze machine !
Meer als 22 PK - uiteindelijk 24.5 gescoord.
Onder de 7en sec rijden op een sbo sprint - Gedaan @ Nijmegen.
In de Top beëindigen - Gedaan 8e of de 9e plek :# !
Alvast Thnx
Ohja.Ben op dit moment bezig met het installeren van een NX kitje.(sponsored by Jasper T)dit allemaal voor Duitsland !
Bedankt popje`s :love:
Weer even een update van mij kant ! Laatste update was kloosterzande meende ik.
Ik kan wel een heel verhaal gaan lullen over hoe en wat, maar het is heel simpel. De scooter liep heel constant ! Reed op elke sprint rond de 7 sec Rond. Op Nijmegen eindelijk eens onder de 7 sec gereden ! Een 6.98. We hebben echt het hele blok open gegooid, dingen opgemeten, verschillende onderdelen vervangen. Verschillende zuigers getest. Of terwijl heel wat testbank-ritjes gemaakt maar zonder enig suc6.Het oude vermogen van 24.4 wou maar niet terug komen.
Zoals afgelopen zondag (Eindhoven)ging het zkr wel goed. De scoot bouwde enorm hard op en boekte gewoon weeli`s :love:.
De meeste scoots knalde ik er in het begin allemaal uit maar op 3/4 van de baan kwamen ze eng dichtbij.
Einde van de dag toch nog een paar dingen veranderd en dat had suc6. Alleen nu waren mijn reactie tijden super slecht .
(0.24 reactie met een tijd van 7.03) Er zat dus meer in :!
Genoeg gebabbeld, Foto`s van de afgelopen sprints !
Hengelo
Nijmegen
Meppel
[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/Meppel%202-11.jpg[/ir]
Eindhoven
Verder heb ik mijn doelen zeker bereikt met deze machine !
Meer als 22 PK - uiteindelijk 24.5 gescoord.
Onder de 7en sec rijden op een sbo sprint - Gedaan @ Nijmegen.
In de Top beëindigen - Gedaan 8e of de 9e plek :# !
Alvast Thnx
Ohja.Ben op dit moment bezig met het installeren van een NX kitje.(sponsored by Jasper T)dit allemaal voor Duitsland !
Bedankt popje`s :love: