The TTE Mooiboi Machine 2009 !

t zijn er maar 2 fatsoenlijke
Foto0222.jpg

en nog een van je gas
Foto0223.jpg
 
Hij stond er goed bij op Sluikil, zeker bij de andere frame's;) jammer dat ie kaput ging maar dat komt wel weer8).

Zie je op Hengelo!

Mike.
 
Hij ziet er goed uit servien!

Die wheeliebar vind ik ook super van je, je zult hem vast wel nodig hebben anders hadden de TTE boys hem vast niet gemaakt :p!
Jammer van die backfire, hoe kwam het nu in de start dan? Had je nog wat gas rondzweven in je carter?

Ik schrok me trouwens dood bij de finales toen je weer backfire had, had het idee dat je jasperT probeerde naar te doen ala sluiskil vorig jaar dat de stukken zuigert uit de uitlaat vloog :p

Succes ermee, en in hengelo kom ik wel even een praatje maken :)
 
1 van de VETSTE sprinters @ sbo :~ Beesje is er mooier en sneller op geworden :W ik ben benieuwd naar de volgende meeting @ full capacity :! suc6 ermee


Greetz Robby

Dat is zkr een compliment :D bedankt man.

t zijn er maar 2 fatsoenlijke

Erg bedankt. Ze staan op me comp. en morgen wel in mijn Page !
nogmaals thnx

Hij stond er goed bij op Sluikil, zeker bij de andere frame's;) jammer dat ie kaput ging maar dat komt wel weer8).

Zie je op Hengelo!

Mike.

Komt goud jooh :W

Ziet er weer goed uit ! :)
Dit jaar weer een sprintje denks ;)

Gaat zkr goed komen, alleen moet ik wel weten wie je bent ;) !
Bedankt voor je reactie !

Hij ziet er goed uit servien!

Die wheeliebar vind ik ook super van je, je zult hem vast wel nodig hebben anders hadden de TTE boys hem vast niet gemaakt :p!
Jammer van die backfire, hoe kwam het nu in de start dan? Had je nog wat gas rondzweven in je carter?

Ik schrok me trouwens dood bij de finales toen je weer backfire had, had het idee dat je jasperT probeerde naar te doen ala sluiskil vorig jaar dat de stukken zuigert uit de uitlaat vloog :p

Succes ermee, en in hengelo kom ik wel even een praatje maken :)

Joh Danny. THNX voor je reactie !
Jah idd rond zwevend gas in me carter. en dat was de dode klap van de dag :X.
Wist niet dat ik bij de finales weer backfire had, zelf niet gehoord. Hoorde wel dat de keerring er uit klapte :D.

Ziet er goed uit Servien! Gaat wel goedkomen dit jaar.

gr

Bedankt Vassie ;) :*
 
Ding ziet er dit jaar weer echt vet uit. De fles ziet er zo ook goed uit.

Spreek je dit jaar nog we op een sprint,Servie :*.
 
heb je een fles verwarmer om je bottle zitten?

ziet er goed uit, wheeliebar maakt het net wat bruter:winner:

succes dit seizoen servie!
 
Hij ziet er weer erg bruut uit! Vooral die wheelybar :D.

Had het wel mooier gevonden als de fles gewoon wit was, maarja je spuit hem tenminste niet oranje ofzo :p.

Blijft een mooi ding! Succes nog.
 
KOmt goed Sherriff;) Voor de duidelijkheid ding is niet kapot gelopen op Suiskil alleen had Servie door eigen toedoen backfire gemaakt in zijn brommertje. Blokkie heeft daarna niet meer lekker gelopen door een lekkage ergens, waardoor telkens de keeringen eruit vlogen. Ding gaat dit jaar nog een hele dikke tijd neerzetten!
 
Verse shit Servien!

dunk u :W

Ding ziet er dit jaar weer echt vet uit. De fles ziet er zo ook goed uit.

Spreek je dit jaar nog we op een sprint,Servie :*.

Is goud Denna ;) Bedankt voor je reactie.

succes dit seizoen servie!

Thnx Jordi :)

Hij ziet er weer erg bruut uit! Vooral die wheelybar :D.

Had het wel mooier gevonden als de fles gewoon wit was, maarja je spuit hem tenminste niet oranje ofzo :p.

Blijft een mooi ding! Succes nog.

Keer wat anders dan Wit ;). Maar in ieder geval bedankt voor je reactie.

KOmt goed Sherriff;) Voor de duidelijkheid ding is niet kapot gelopen op Suiskil alleen had Servie door eigen toedoen backfire gemaakt in zijn brommertje. Blokkie heeft daarna niet meer lekker gelopen door een lekkage ergens, waardoor telkens de keeringen eruit vlogen. Ding gaat dit jaar nog een hele dikke tijd neerzetten!

Bedankt Tom !
Jah dat gaat zkr goed komen kwa tijd. Blokje is weer bijna vers joehoe :W

daar heb ik wel vertrouwen in :+

wat is dat ding lekker geworden zeg! alleen waar is je sticker in je achtervelg? dat was altijd wel een + waar ghehe!

Zit er gewoon op toch ? ;)

TTE%204.jpg
 
Mooie machine! Jammer van de tegenvallende resultaten in Sluiskil, hopelijk heb je de volgende sprint iets meer succes. ;)

Gr,
Tom

Laten we dat hopen idd -:-



Blokje licht helemaal uit elkaar, ook de krukas E.d ! We hebben niet echt iets gevonden zoals valse lucht tussen de carterhelften enz enz. Maar alles wordt weer vers, lagers, keerringen, enz. enz. We zorgen TTE dat de machine op hengelo er puik bij staat met veel vermogen -:-.


Thnx voor de positieve reacties boyz :~
 
Back
Top