TTE sprinters 2008

Ja 6.37 valt inderdaad beetje tegen :P

Opzich wel goede tijd alleen rijden Sander en Dennis ook zo hard zonder gas. Dus dan valt die tijd wel mee. Maar we hebben 2 week tot de volgende sprint en dan moet het toch richting de 6.2 gaan met 140+ (kratje bier Mario;) )

Het was echt een super vette dag verder. Alleen jammer dat ik in de omloop veel last had van wielspin wat ik in de kwali niet had. Er lag wat rotzooi op de linkerbaan, volgens mij omdat ie iemand daar water was verloren ofzo. Toch nog hele tijd topsnelheden van 135+ dus het bied goede vooruitzichten voor 6 juli :)

Maatje, gefeliciteerd :*

Weer zeer netjes werk geleverd jongens.

We hebben met zijn allen gisteren de lat weer even hoger gelegd voor de superspecial klasse in NL.
Nog even op deze voet doorgaan en dan kunnen we het de Italianen heel lastig gaan maken aan het eind van het seizoen.

Tommy, je sprinters zien er fantastisch uit, en qua vermogen zit het ook zeker wel goed aan de topsnelheid te zien. Nu nog even zorgen dat de 1e meters in orde zijn, en dan op naar die tijd onder de 6sec. ;)

Was gister zeer geslaagde dag, Sander begon met 6,65 maar wel met een top van 130km/h, Daarna een andere band erop gezet en weer geprobeerd en direct een 6,39:W Uiteindelijk nog een 6,44 neergezet in de finale met een top van 135 km/h en een reactie van rond de 0,2 sec. Rene zijn sprinter begon wat slechter door het aparte weer stond de machine niet helemaal lekker afgesteld, daarna het 1 en ander aangepast en toen kwam er een tijd van 6,37 uit. Die van Sander laat ik mooi staan en die van Rene gaan we deze week nog mee aan de gang om de volgende sprint toch echt onder de 6,25 te komen:) We kunnen anders altijd nog wat gewichtstuning doen door Sander erop te zetten!

Daarna een andere band erop gezet en weer geprobeerd en direct een 6,39:W Uiteindelijk nog een 6,44 neergezet

Je had ook die pijp van mij erop moeten laten zitten. :P ;)

Dennis tegen mij: "Had je daar niet een begrenzer in kunnen lassen?" :#

Komt goed, ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren over 2 weekjes...

Weer zeer netjes werk geleverd jongens.

We hebben met zijn allen gisteren de lat weer even hoger gelegd voor de superspecial klasse in NL.
Nog even op deze voet doorgaan en dan kunnen we het de Italianen heel lastig gaan maken aan het eind van het seizoen.

toch maar een uitnodiging versturen voor almere?

Gefeliciteerd mannen, hoop dat we het in kloosterzande het jullie ook moeilijk kunnen maken :P.

Ik heb er zin in, de concurrentie is sterk.

Hier nog een filmpje van Sander:

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=p1LNyl7gSvA"]YouTube - TTE sprinter Zoetermeer[/ame]

En nog wat foto`s
20i7440.jpg

2enaxz9.jpg

27yw5w.jpg

Back