nee, daarom zetten we er maar weer grotere NX sproeiers in om het gewicht een beetje te compenseren. Nog een paar maand en ik kan zelf weer gaan rijden:+
toch mijn advies opgevolgd, of een stabiele machine die 500 runs rijd, of een blaasmachine die een dagje meegaat, een iets minder net zuigertje en hop weg is die 6,25
btw mijn hockenheim zuiger heeft Justin Sjaak nog, die is tot op de dag van vandaag nog supernetjes (bij verkoop een nieuwe zuiger erin gestopt)
rene wil graag zijn titel verdedigen en dan heb je meer belang bij een stabiele machine. Meer vermogen had eerst toch geen zin aangezien hij toch al problemen had om constant te starten, met de wheelybar is dat grotendeels weg en kan er weer opzoek worden gegaan naar meer vermogen
Gister Sander als eerste geeindigt. We hebben afgelopen week een wheelybar voor Sander gemaakt en het blok iets korter op vertanding gezet. Blok had op de bank bij 40 km/h al 25pk dus dat moest wel mooi uit de start blokken gaan. Sander had door de vele regen deze week nog niet kunnen testrijden met de wheelybar, dus ging het de eerste runs nog lang niet vlekkeloos. De sterke opbouw was toch iets te veel van goede waardoor er nogal wat wielspin was op het moment dat hij op de wheelybar ging. Daarna een versleten snaar erin gezet waardoor we met goed 1 pk minder reden en een minder snellere opbouw wat resulteerde in een 6,30. Rene zijn hok hadden we niks aan gedaan, alleen was het ding zo fel op moment van gas bijdrukken dat Rene de hele dag eigenlijk alleen maar wielspin heeft gehad. Deze week met rene nog maar eens oefenen en een flesje er doorheen drukken:W