::TSA:: Speed Ark

Oei dat ziet er niet echt best uit. Maar opzich moet dat de oorzaak toch nog niet zijn dat ie bij 80 graden al vast naaid.? Stond mengsel niet goed? Het lijkt me stug dat bij 80 graden al begeefd.

Echt verneukt John!!!! had ook nog ff willen komen maar was helemaal vergeten dat het de eerste zondag van de maand was:(

Maarja hoe kan het nou ineens 80 graden worden:S

Hopelijk heb je het geld snel weer bij mekaar! jammer van de lieve EVO :(

80 graden en toen vast. dan klopt er iets niet in het mengsel of smering ik heb meerdere evo's op 100-110 graden gezien op AIM gemeten en niet vastlopen.

hij is wel op het punt van 1 tap eind vastgelopen misschien dat het daar mee te maken heeft. te strak aangedraaid?

succes met weder opbouw

Sonic Tuning said:
80 graden en toen vast. dan klopt er iets niet in het mengsel of smering ik heb meerdere evo's op 100-110 graden gezien op AIM gemeten en niet vastlopen.

hij is wel op het punt van 1 tap eind vastgelopen misschien dat het daar mee te maken heeft. te strak aangedraaid?

succes met weder opbouw

ja het zou kunnen het tapeind idd. maar ik had ze toch echt niet overdreven vast hoor. idd mij lijkt 80 a 90 graden ook niet veel vreemd i.i.g.
maar het is ook bij de uitlaat poort he? mischien dat hij daar te heet geworden is? mengsel was volgens mij ook wel redelijk. bougie was niet wit ofzo. maar ook niet helemaal koffie bruin.

goddje said:
Echt verneukt John!!!! had ook nog ff willen komen maar was helemaal vergeten dat het de eerste zondag van de maand was:(

Maarja hoe kan het nou ineens 80 graden worden:S

Hopelijk heb je het geld snel weer bij mekaar! jammer van de lieve EVO :(

komt goed man. ik heb al een andere zuiger. en ik ga vande week even kijken waar ik me cil kan laten poetsen. v-snaar komt er ook wel weer:)

KreVaN said:
Oei dat ziet er niet echt best uit. Maar opzich moet dat de oorzaak toch nog niet zijn dat ie bij 80 graden al vast naaid.? Stond mengsel niet goed? Het lijkt me stug dat bij 80 graden al begeefd.

nee idd leek mij ook al stug. denk toch dat het mengsel te arm was...
bougie was niet wit. en zuiger kop ziet ook goed uit.

Update 16-05-06 ook in de eerste post

Update 16-05-06

Volgende is gebeurt
* z.g.a.n Mhr Overrange v-snaar
* hier een daar wat gepolijst
* met de binnenkappen bezig

hier het snaartje in goedestaat:

nou ik ben dus bezig met de binnenkappen.
ik ga er een folie opplakken inplaats van spuiten.
nou zit ik alleen te twijfelen tussen zwart of wit dus heb ik even wat testjes gemaakt. denk toch dat het wit word... (dit is trouwens een mooi en nette techniek niet ff stickertje plakken)

de foto`s

ook heb ik mijn wigje gepolijst en even verder gegaan met het carter.

blokje

nog ff een pica van het poortje :)

ik ga morgen weer verder met montage van het blok. dan gaat de cil er weer op de carb (met grotere sproeier) en hopelijk mijn tp vertandings deksel

laat even weten wat jullie vinden zwart of witte binnenkappen

Last edited:
Mooie scooter, je hebt wat tegenslagen... Maar dat folie op die binnenkappen is toch totaal niet strak? of is die maar voor een kleur te kunnen kiezen? Verder heb je een mooie scooter...

Back