John New guy in town... 11 April 2006 #42 ErwinZ said: Hij staat er vet bij zo met die verlaagde voorvork :W Click to expand... thanx :+ vind ik zelf eigenlijk ook
ErwinZ said: Hij staat er vet bij zo met die verlaagde voorvork :W Click to expand... thanx :+ vind ik zelf eigenlijk ook
John New guy in town... 11 April 2006 #44 mattai88 said: niceeee 9||6 , gwn erg strak, houden zo Click to expand... thanx!
Mark.S Well-Known Member 12 April 2006 #45 Ziet er tof uit, doe je die 2 "luchthapperkappen" op de voorkap er ook nog op? dan issie af
John New guy in town... 12 April 2006 #47 Mark.S said: Ziet er tof uit, doe je die 2 "luchthapperkappen" op de voorkap er ook nog op? dan issie af Click to expand... heb i helaas niet... komen er ooit wel.
Mark.S said: Ziet er tof uit, doe je die 2 "luchthapperkappen" op de voorkap er ook nog op? dan issie af Click to expand... heb i helaas niet... komen er ooit wel.
John New guy in town... 12 April 2006 #48 Matthew. said: Nice john ! , Ik spreek je snel ! Click to expand... cker matthew. kom je nog op eco zondag trouwens?
Matthew. said: Nice john ! , Ik spreek je snel ! Click to expand... cker matthew. kom je nog op eco zondag trouwens?
M-Ark. project-vliss.tk 13 April 2006 #50 Ik vind hem er egt te vet uit zien! :W, vind het vet dat hij van veraf zwart lijkt maar het tog niet is. Die aerox velgen staan ook egt super
Ik vind hem er egt te vet uit zien! :W, vind het vet dat hij van veraf zwart lijkt maar het tog niet is. Die aerox velgen staan ook egt super
John New guy in town... 13 April 2006 #51 >Mark< said: Ik vind hem er egt te vet uit zien! :W, vind het vet dat hij van veraf zwart lijkt maar het tog niet is. Die aerox velgen staan ook egt super Click to expand... thanx man...
>Mark< said: Ik vind hem er egt te vet uit zien! :W, vind het vet dat hij van veraf zwart lijkt maar het tog niet is. Die aerox velgen staan ook egt super Click to expand... thanx man...
John New guy in town... 14 April 2006 #54 Firefoxmhr said: Netjes Tot zondag Click to expand... cker alleen weet nog niet of ik met scoot kom... ivm met politie... ik heb begrepen dat ze er een stokje voor gaan steken...
Firefoxmhr said: Netjes Tot zondag Click to expand... cker alleen weet nog niet of ik met scoot kom... ivm met politie... ik heb begrepen dat ze er een stokje voor gaan steken...
Danny. Voorheen [evolution] 18 April 2006 #55 hij ziet er heerlijk uit !.. aerox velgen lekker origineel beta is vet !
Firefoxmhr ::TSA:: 2F4R ICE 19 April 2006 #58 piaggio bwz said: helaas was niet heel tsa er (natuurlijk) en sommige hadden hun scoot niet mee... Click to expand... 4 TSA scooters maar dat kan niet hoor :+ Waren die filmpjes van jou scoot niet mooi genoeg? :#
piaggio bwz said: helaas was niet heel tsa er (natuurlijk) en sommige hadden hun scoot niet mee... Click to expand... 4 TSA scooters maar dat kan niet hoor :+ Waren die filmpjes van jou scoot niet mooi genoeg? :#
Danny. Voorheen [evolution] 19 April 2006 #59 hoorde indd dat het nogal negatief was , dat jullie staan voor illegale meetings ofzo .. de media he ! kansloos
hoorde indd dat het nogal negatief was , dat jullie staan voor illegale meetings ofzo .. de media he ! kansloos
John New guy in town... 19 April 2006 #60 Firefoxmhr said: 4 TSA scooters maar dat kan niet hoor :+ Waren die filmpjes van jou scoot niet mooi genoeg? :# Click to expand... hahaha komen nog wel er een keer op... ben druk met vanalles
Firefoxmhr said: 4 TSA scooters maar dat kan niet hoor :+ Waren die filmpjes van jou scoot niet mooi genoeg? :# Click to expand... hahaha komen nog wel er een keer op... ben druk met vanalles